Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

26 Nisan 2011 Salı

İşveren işçiyi hangi durumlarda tazminatsız olarak işten çıkartabilir?

 Bir şirkette 4 yıldır çalışmaktayım. İşyerinde 6 aydır çalışan bir müdür ile anlaşamıyorum. Hafta sonu mesai yüzünden kendisiyle tartıştık. Ben de argo sözler söyledim. O da bana tokat attı. Ben her ihtimale karşı rapor almak istedim. Darp izi olmadığı söylendi, şahit de yok. Tazminatsız beni atabilir mi? İleride haksız duruma düşmemek için yasal haklarımı nasıl savunmalıyım?


İş Kanunu'na göre; işçinin işverene şeref ve namusuna dokunacak sözler sarfetmesi halinde, işveren işçiyi tazminatsız olarak işten çıkartabilir. İşveren de işçiye karşı sataşmada bulunur veya gözdağı verirse, işçi iş sözleşmesini feshederek tazminatını alıp ayrılma hakkına sahiptir. Sizin olayınızda ilk hakareti siz yapmış iseniz, işveren sizi tazminatsız olarak işten çıkartabilir. Eğer ilk hakaret işverenden gelmiş ise siz iş sözleşmenizi 6 günde fesh ederek tazminat alırsınız.


Ulusal Basında Yazan Sosyal Güvenlik Uzmanları Tarafından Cevaplanmış Sorular İçin Tıklayınız  Ali ŞERBETÇİ - TAKVİM

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com