Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

26 Nisan 2011 Salı

Askerlik borçlanmamı ödemeseydim ne zaman emekli olabilirdim?

Ne Zaman Emekli Olurum?


* Doğum tarihim 06.03.1964, sigorta giriş tarihi 07.04.1986. 1984-1985 dönemi askerlik hizmetimi yaptım. 18 ay askerlik borçlanmamı ödedim. Ben ne zaman emekli olabilirim? Bir de askerlik borçlanmamı ödemeseydim ne zaman emekli olabilirdim? Ümit YILMAZ- Ereğli/ZONGULDAK
Askerliği hesaba katmadan 25 yıl, 49 yaş ve 5300 prim gün şartlarına tabisiniz. Prim gün sayınız tamamsa ancak 06.03.2013 tarihinde emekli olabilirdiniz. Ancak yapmış olduğunuz askerlik borçlanması ile 25 yıl, 48 yaş ve 5225 prim güne tabi olmuşsunuz. Bu durumda emeklilik tarihiniz tam 1 yıl öne çekilecek ve 5225 prim gün sayınız tamamlanmışsa 06.03.2012 tarihinde emekli olabileceksiniz.

Ulusal Basında Yazan Sosyal Güvenlik Uzmanları Tarafından Cevaplanmış Sorular İçin Tıklayınız  Ali ŞERBETÇİ - TAKVİM

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com