Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

26 Nisan 2011 Salı

Hangi hallerde işçi ücretleri ücret garanti fonundan ödenir?

09.08.2007 tarihinde özel bir şirkette sigortalı olarak işe başladım. 13.12.2010 tarihinde işveren tarafından çıkarıldım. İşsizlik maaşı alıyorum. Ne çıkışımı ne de şirketteki maaş alacaklarımı alabildim. Son 2 yıldır maaş bordrolarına imza atmadım. 03.03.2010 tarihinde Çalışma ve Sosyal Güvenlik Müdürlüğü'ne gidip şikayet dilekçesi verdim. Firma sahibi şirketi tasfiye etmeye karar vermiş. Sanırım üzerine ait mal varlığı da yok. Şimdi benim durumum ne olur, paramı alabilir miyim, ne kadar sürer? Onur GÜLBOY

İşverenin; konkordato ilan etmesi, işveren için aciz vesikası alınması veya iflası nedenleriyle ödeme güçlüğüne düştüğü hallerde işçi ücretleri ücret garanti fonundan ödenir. İşçinin ücret garanti fonundan yararlanabilmesi için Türkiye İş Kurumu'nun ilgili birimine başvurması gereklidir. İşverenin ödeme aczine düştüğünü gösterir belgelerden birini elde etmesinden itibaren başvurulabilecektir. Ücret alacağına ilişkin olarak 5 yıllık zamanaşımı süresi dolmadan başvuru yapılmalıdır.


Ulusal Basında Yazan Sosyal Güvenlik Uzmanları Tarafından Cevaplanmış Sorular İçin Tıklayınız  Ali ŞERBETÇİ - TAKVİM

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com