Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

27 Eylül 2012 Perşembe

Manchester United - Galatasaray maçı öncesi Ferguson'dan Tugay'a teklif!


Tugay Kerimoğlu özel açıklamalarda bulundu

Tugay Kerimoğlu özel açıklamalarda bulundu


Galatasaray altyapısına geldiğinde 10 yaşındaydı. A takımda Sarı-Kırmızılı formayı tam 12 yıl terletti. Sonra şansını Ada’da denemeyi tercih etti ve kariyerinin en parlak dönemini İngiltere Premier Lig’de yaşadı. Ve Tugay Kerimoğlu artık sahaya inmenin zamanının geldiğini belirtti. Son olarak Galatasaray Futbolcu İzleme Komitesi’nin başında başarılı raporlarıyla camiaya katkı sağlayan tecrübeli futbol adamı, Süper Lig’de teknik patron olarak kariyerine devam etmek istiyor. İngiltere’de Manchester City’de görev yaptıktan sonra Türkiye’ye dönen, bir dönem Hagi’nin de yardımcılığını yapan Kerimoğlu “Scout olarak Galatasaray’a önemli isimleri kazandırdığımı düşünüyorum. Ancak ben artık sahaya inmek istiyorum. Kariyerimi teknik direktör olarak devam ettirmek niyetindeyim. Sezon başında birkaç teklif aldım. Özellikle Bank Asya kulüplerinden ciddi teklifler aldım. Ancak birikim, bilgi ve tecrübe olarak Süper Lig’de görev yapacak kapasiteye sahip olduğumu düşünüyorum” şeklinde konuştu.

‘Ekibimi kurdum’

Teknik direktörlüğün bir ekip işi olduğunun altını da çizen 42 yaşındaki futbol adamı “Özellikle yurtdışında kurduğum dostluklardan sonra mükemmel bir ekip kurdum. Bu işi yapıyorsanız, ekibiniz de iyi olacak. O nedenle birçok temastan sonra, futbolu bilen, futbolla yatıp kalkan yardımcılar peşine düştüm. Ekibim şimdiden hazır. Güzel bir teklif geldiğinde tecrübelerimi konuşturmak, futbolculukta gerçekleştirdiklerimi teknik adam olarak de yapmak istiyorum. Sadece A takım bazında değil. Altyapı konusunda da yeni projelerim var. Bir akademi kurarak, yetenekli gençlerin A takımlara daha kolay kazandırılması konusunda başarılı olacağıma inanıyorum” ifadelerini kullandı.

Ferguson’un adamı!

İngiltere’den hâlâ ciddi teklifler aldığını da dile getiren Tugay, “2 yıldır buradayız. Ailemle artık Türkiye’de yaşamayı seçtik. Çocuklarım da buraya tekrar adapte oldu. İngiltere’den de teklifler var ancak ben ülkemde görev yapmak, Türk futbolu için yararlı olmak istiyorum. Manchester United-Galatasaray maçı öncesi Alex Ferguson ve yardımcısı aradı beni. Rövanş için İstanbul’da iyi bir yemek mekanı adresi istediler. Ardından benim şu an ne yaptığımı merak etti Ferguson. Sonra da açık yüreklilikle ‘Tugay biliyorsun seni çok beğeniyorum. Futbol bilgine ve yeteneğine de hayranım. Hangi konuda olursa olsun bana ihtiyacın varsa arayabilirsin. Bizim kapımız sana her zaman açık’ dedi. İnanın çok gururlandım” dedi.

(fanatik)

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com