Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

29 Eylül 2012 Cumartesi

Avrupa Konutları İlköğretim Okulu Diğer Okul Projelerine Örnek Niteliğinde

Avrupa Konutları İlköğretim Okulu Örnek Proje

Artaş İnşaat’ın sosyal sorumluluk projeleri kapsamında inşa edilen ve tüm bölgeye hizmet vermesi amacıyla Milli Eğitim Bakanlığına teslim edilen okul, 24 derslikten oluşuyor.


Artaş İnşaat’ın Atakent’te inşa ettiği TOKİ - Avrupa Konutları İlköğretim Okulu, geçtiğimiz günlerde İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu tarafından ziyaret edildi. Mutlu, okulun kısa sürede inşa edilmesinin büyük başarı olduğunu belirterek Artaş İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Çetinsaya’yı tebrik etti.


Avrupa Konutları Atakent 3 projesinin bitişiğinde inşa edilen TOKİ - Avrupa Konutları İlköğretim Ortaokulu, yeni eğitim – öğretim döneminde hizmete girdi.

Artaş İnşaat’ın sosyal sorumluluk projeleri kapsamında inşa edilen ve tüm bölgeye hizmet vermesi amacıyla Milli Eğitim Bakanlığına teslim edilen okul, 24 derslikten oluşuyor.

Vali Mutlu; "Diğer Okul Projelerine Örnek Niteliğinde"

Geçtiğimiz günlerde okulu ziyaret eden İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu, Artaş İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Çetinsaya ile birlikte okul binasında incelemelerde bulundu. Okul inşaatının kısa sürede tamamlanmasının büyük bir başarı olduğunu belirten Mutlu, söz konusu ilkokul projesinin kolej niteliğinde olduğunu vurguladı. Mutlu, projenin diğer okul uygulamalarına da örnek olabileceğini söyledi.

Avrupa Konutları projeleri hakkında tüm detaylar burada!

Tüm bölgeye hizmet vermesi amacıyla Artaş İnşaat tarafından inşa edilen 24 derslikli TOKİ-Avrupa Konutları İlköğretim Okulu, 4 ayrı bina ile entegre edildi. İlkokul ve ortaokul öğrencilerinin yanı sıra, okul bünyesinde bulunan anaokuluyla da eğitim öğretim hayatına başlayan TOKİ Avrupa Konutları İlköğretim Okulu, Atakent’in merkezinde yer alıyor. 4 ayrı bloktan oluşan okulda yemekhane, kantin, tiyatro salonu ve spor salonu bulunuyor. MİLLİYET

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com