Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

25 Eylül 2012 Salı

Kredi kartı alırsanız size masrafsız ve faizsiz nakit avans verebiliriz yalanına dikkat!


Bankaların yeni pazarlığı!


Kredi kartı pazarlamak için türlü yöntemler deneyen bankalar şimdi de “Kredi kartı alırsanız size masrafsız ve faizsiz nakit avans verebiliriz” diyerek kredi kartını çoğunlukla nakit çekimi için kullanan tüketiciler ile pazarlığa oturdu. Bankalar tüketicilere verdikleri sözü tutmayınca ortalık yine karıştı.


Türkiye’de kredi kartları bir ödeme aracı değil de bir kredi ürünü olarak görülünce bankalar bunu kâra çevirmeye baktı. Nakit paraya ihtiyacı tüketiciler ile pazarlığa oturan bankalar kredi kartı alırsanız size masrafsız ve faizsiz nakit avans verebiliriz dedi. Şikayetvar.com’a gelen şikayetlere göre ise bankalar bu pazarlıktan döndü tüketici yine mağdur oldu. İşte bankaların teklifi üzerine kredi kartı sahibi olan tüketicilerin şikayetleri şöyle:
 
“Banka çağrı merkezinden ‘1000 TL faizsiz ve masrafsız nakit avans kampanyamız var.Bunun için kredi kartı almalısınız’  diye arandım. Özellikle sorguladığımda kart ücreti yansıyacak hesabıma bugüne kadar kullanmadım kartınızı dedim konut kredisi çektiğimi belirttim fakat kartı kullanmadığımı belirttim. Pazarlamacı arkadaş nakit avansın ilk taksitinin kredi kartımdan geri çekileceğini tarafıma bildirmedi. Kart hareketlerini incelediğimde 45 TL kart ücreti bunun yanısıra hesabıma 1000 TL para geçip aynı anda 200 TL geri yansıtıldığını gördüm açıklama nakit avans 1’nci taksit yazıyordu bu konu hakkında telefonda bilgilendirilmedim.üstüne üstlük çağrı merkezinden bugün kart hesap kesim tarihi değişikliği talep ettiğimde değiştiremeyeceklerini ilk ekstrenin ayın 10 unda kesileceğini belirttiler. Bu sayede kullanılmayan karta telefonda eksik bilgi ile satış yapılarak kart ücreti yansıtıldığı gibi anında bu ücreti ödemeye mahkum bırakıldım. Kart ücretinin iadesini talep ediyorum.”

BANKA İLE TüKETİCİNİN HESABI TUTMADI


“Kamuda memurum. 8-10 gün önce beni arayıp, kredi kartı alırsam masraf ve faizsiz 1000 TL nakit nvans çekebileceğimi ve bunu 5 ayda (200 TL x 5) ödeyebileceğimi söylediler. Ben de kabul ettim ve kredi kartımın Fenerbahçe kartı olarak gönderilmesini talep ettim.Daha önce de bu bankanın müşteri ilişkilerinden ötürü yine FB kredi kartımı iptal ettirmiştim. Ayrıca maaş kartım da taraftar kartıydı. Ve bu banka benimle alay eder gibi bana FB kredi kartı ile birlikte Galatasaray kredi kartı da göndermiştir. İş yerinde alay konusu oldum. Çevremde gerçekten çok iyi bir Fenebahçeli olarak bilinir ve görülürüm. Bu olay her şeyden önce gururuma dokundu. Ha unutmadan, benim çektiğim 1000 TL'yi de taksitlendirmediler. Bilgilendirilmediğim halde sadece haftaiçi mesai saatlerinde ve önceden bu kampanyaya kayıt olmak şartıyla taksitleniyormuş. Ben kartı zaten bu yüzden almamış mıydım?”

BANKASÖZÜNÜ TUTMADI


“Cep telefonuma ‘siz maaş müşterilerine özel, üyelik aidatı olmayan ve masrafsız, faizsiz 1000 TL nakit avans şartlarında kredi kartınızı almak için .... sms gönderin’ diye bir mesaj geldi aylar önce. Yazıp gönderdik ne arayan soran oldu ne de kart geldi. Müşteri ile dalga geçen, sadece bir şeyler satmak için arayan tüm bankalar gibi sizi de kınıyorum!Kredi kartımın masrafsız kartımı 1000 TL taksitli nakit avans şartı ile acilen gönderilmesini; ya da Sms ücretimin ve ayrıca aylar önce haksız olarak kesmiş olduğunuz EFT ücretinin iadesini talep ediyorum. Madem kart göndermeyeceksiniz-ne diye sms gönderip rahatsız ediyorsunuz?”

Bigpara

Altın fiyatları, döviz fiyatları, dolar, euro, sterlin, canlı borsa, hisse senetleri, hisse fiyatları, dünya borsaları, en çok artan hisseler, en çok azalan hisseler, uzman görüşleri, banka faizleri, VOB, teknik analiz, KAP haberleri

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com