Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

16 Mayıs 2012 Çarşamba

Bu durumda emekli olabilmem için ne yapmam lazım?

SSK’dan emekli olmanız avantajlı

Soru: 10 Şubat 1965 doğumluyum. 1987 yılında SSK başlangıcım var. Ve 1991 de Bağ-Kura geçtim. Bir yıl Bağ-Kura prim ödedim. Ve yine SSK’ya geçtim. Dört beş yıl arlıklarla SSK’ya prim ödedim. SSK’ya toplamda 1356 gün prim ödemem var. Daha sonra Bağ-Kura geçtim ve 1 Ocak 2011 e kadar toplam 4100 gün prim ödedim. Bu durumda emekli olabilmem için ne yapmam lazım?
Ekrem AÇIKGÖZ

Cevap: Primi ödenen son yedi yılda fazla prim ödenen kurum şartlarıyla emekli olunuyor. Son yedi yılda Bağ-Kura fazla prim dediğinizden bugün için Bağ-Kur şartlarıyla emekli olmak durumundasınız. Bağ-Kurdan emekli olmak için priminizi 9000 güne tamamlamanız gerekir. Ayrıca, 5400 günden fazla prim ödemeniz olduğundan bundan sonra prim ödemeseniz de, 58 yaşınızı dolduracağınız 10 Şubat 2023 tarihinde Bağ-Kurdan emekli olabilirsiniz.
Sigortalı bir işte çalışarak en az 1260 gün prim ödemeniz halinde, SSK da emekli olmak için; 25 yıl sigortalılık süresi, 5375 gün prim ödeme ve 50 yaş şartlarına tabi olursunuz. Ara vermeden prim öderseniz prim ödemenizi 1260 güne tamamlayacağınız Kasım 2015 ayında emekli olabilirsiniz. SSK’ dan emekli olmanız avantajlı.

Ekrem SARISU - POSTA

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com