Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

16 Mart 2012 Cuma

Çalışanların şikayetleri hk.

İşçiler isyanda!

Sigortasız, uzun saatler çalıştırılıp mesaisi verilmeyen işçiler haklarının peşine düşüyor.


Çalışma hayatında önemli düzenlemelere imzalar atılırken, TAKVİM'i arayan çok sayıda çalışan, haklarını alamamaktan yakındı. Çaresizlikten her türlü olumsuzluğa göğüs gerdiklerini söyleyen çalışanların büyük çoğunluğu, "Adeta köle gibi çalışıyoruz. Yetkililerin sesimizi duyup, bize yardım etmesini istiyoruz" diyor. İşte, gazetemize gelen çalışanların şikayetlerinden bazıları:

HANGİ DERDİMİ ANLATAYIM?
"12 yıldır taşeron firmada bir hastanede temizlikçilik yapıyorum. 300 kişiyiz. Yıllık izinlerimiz verilmiyor. Son 2 yıldır 10 gün izin veriliyor. İzinlerin parası da ödenmiyor. 15 yıldır hiç izin yapmayanlar var. 'Şirket değişti' deyip bizi kandırıyorlar. Yıpranma paralarımız da ödenmiyor. İşe girerken zorla, 'haklarımı aldım' diye kağıt imzalattılar. Bu yüzden tazminatımızı da alamıyoruz." ADANA

SİGORTA YAPTILAR SONRA KOVDULAR
"2010 yılında bir tekstil firmasında modelist olarak işe başladım. İşe girerken, tüm sosyal haklarımın olacağı söylendi. Ancak 1 yıl sonra sigortamı yaptılar. 3 ay sonra da işten çıkartıldım. Maaşımı vermediler. İşyeri sahibine bir türlü ulaşamadım. Ne yapacağımı bilmiyorum. Bu konuda yetkililerden bana yardım etmelerini istiyorum." F.A. Merter/İSTANBUL

ÇOCUKLARIMA HASRETİM
"50 yaşında, 15 yıllık hafriyat şoförüyüm. Günde en az 12 saat çalıştırılıyoruz. Mesai alamıyoruz. Hangi şirkete girdiysem hepsi aynı. Maaşımız yüksek olmasına rağmen sigortamız asgari ücretten gösteriliyor. Hafta sonumuz yok. Ailemizin yüzünü göremiyoruz. Çocuklarımıza yabancı kaldık. Bizi tanımaz oldular. Hepimiz kan ağlıyoruz. Sabah saat 5- 6'da evden çıkıyoruz akşam 8-9'da eve dönüyoruz. Yıllık izni unuttuk." İSTANBUL - TAKVİM

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com