Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

22 Nisan 2016 Cuma

SSK emeklisi eşimden maaş bağlandı annemin vefatından sonra bana babamdan maaş bağlanır mı?


Anneniz sağken de babanızdan aylık alabilirsiniz
Emekli Sandığından emekli olan babam 2002 yılında vefat etti. SSK emeklisi olan anneme babamın maaşı bağlandı. Annem henüz hayatta. Ben SSK emeklisiyim. 2012 yılında vefat eden SSK emeklisi eşimden maaş bağlandı. Annemin vefatından sonra bana babamdan maaş bağlanır mı? N. A.
Babanızdan aylık bağlanması için annenizin vefatı gerekmiyor. Eşinizin vefat tarihini takip eden aybaşından itibaren babanızdan aylık alma hakkınız var. Anneniz SSK emeklisi olduğundan, kendisine babanızın aylığının yüzde 75’i bağlanmıştır. Aylık talebinde bulunmanız halinde, annenizin aylık oranı yüzde 60’a düşer. Size babanızın aylığının yüzde 30’u bağlanır. Annenizle birlikte babanızın emekli aylığının yüzde 90’ını almış olursunuz.
Sezgin ÖZCAN - SÖZCÜ

AŞAĞIDAKİ KONU BAŞLIKLARI İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR:

  1. Emekli maaşım da herhangi bir artış olmadı olması için nereye başvurabilirim?
  2. Tazminat alarak işten ayrılabilir miyim?
  3. Devlet kurumunda işe başladım ne zaman emekli olabilirim?
  4. Kıdem tazminatında zamanaşımı süresi
  5. Askerliğimi 550 gün yaptım borçlandıktan sonra ne zaman emekli olabilirim?
  6. Eşimin emekli olması için şartlar nelerdir?
  7. 6540 gün primim var ne zaman emekli olurum?
  8. Sigortalık başlangıcım askerden sonradır ne zaman kaç yaşımda emekli olurum?
  9. Eşimi sağlık hizmetlerinden faydalanması ile ilgili ne gibi tavsiyeleriniz olabilir?
  10. Çıraklık kanununa göre sigortalı oldum 5885 gün prim ödemem var ne zaman emekli olabilirim?
  11. Doğum borçlanması yaparsam ne zaman emekli olurum?
  12. 1986'da askere gittim askerlik borçlanması yaparsam ne zaman emekli olurum?
  13. 3600 günden kıdem tazminatımı alıp başka bir yerde çalışmak istiyorum nasıl bir yol izlemem gerekiyor?
  14. Askerliğimi borçlanmak suretiyle en kısa ne zaman emekli olurum?
  15. Ödediğim Sosyal Güvenlik Destek primini geri alabilir miyim?
  16. Kamu kuruluşunda memuriyete başladım ne zaman emekli olabilirim?
  17. Ödenmeyen izin ücretim için ne yapmalıyım?
  18. Emekli kız çocuğu SSK emeklisi anneden aylık alabilir mi?
  19. İşverene devletten 4.000 TL destek - SOSYAL YARDIM ALAN KİŞİLERİ İSTİHDAM EDECEK İŞVERENLERİN DİKKATİNE!
  20. Yetim aylığı bağlanınca engelli aylığı kesilir mi?
  21. SGDP kesintisi kaldırıldı, bizden niçin kesiliyor?
  22. Eksik prim günü için istediğimiz zaman ödeme yapabilir miyiz?
  23. Emeklilik için nasıl bir yol izlemeliyim?
  24. Askerlik borçlanmasının faydası olur mu?
  25. Askerliğimin ne kadarını borçlanmalıyım
  26. Annemin vefatından sonra bana babamdan maaş bağlanır mı?
  27. 1 Ağustos 1996’da SSK girişim toplam 3378 prim günüm var ne zaman emekli olabilirim?
  28. 5000 prim gününü tamamladığınızda emekli olabilirsiniz
  29. Malul erkek çocuğa babasından aylık bağlanır mı?
  30. SSK emeklisiyim ve bu sene eşimden boşandım babamdan ölüm aylığı alabilir miyim?
  31. Erken emeklilik hakkını 2.5 yıl öne çekecek düzenleme - 3600 GÜN ÇALIŞMA ŞARTI ESNETİLECEK!
  32. İstifa ettiğim işyerinden tazminat alabilir miyim?
  33. İkramiye farkı için dava açmaya değer mi?

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com