Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

13 Nisan 2016 Çarşamba

Askerliğimi 550 gün yaptım borçlandıktan sonra ne zaman emekli olabilirim?

Askerliğinizi borçlanıp 225 günde prim ödemelisiniz

Soru:  18 Şubat 1968 doğumluyum. 1 Şubat 1984’de sigortalı oldum. 4450 gün primim var. Askerliğimi 550 gün yaptım. Borçlanırsam, kaç gününü ödemem gerek? Borçlandıktan sonra ne zaman emekli olabilirim?
Cengiz AVCI
Cevap: Emekli olmak için, 25 yıl sigortalılık süresi 5225 gün prim ödeme ve 48 yaş şartlarına tabisiniz. Askerlik sürenizi borçlandıktan sonra 225 gün daha prim ödeyerek toplam priminizi 5225 güne tamamlayacağınız tarihte emekli olabilirsiniz. 

Ekrem SARISU - POSTA

AŞAĞIDAKİ KONU BAŞLIKLARI İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR:

  1. 9000 gün primin var ne zaman emekli olabilirim?
  2. 3973 gün primim var nasıl emekli olurum?
  3. 9350 prim gün sayım var ne zaman emekli olurum?
  4. 18 ay askerliğimi yatırdım ne zaman emekli olabilirim?
  5. Bağ-Kur kaydı olmayan babam için ne yapabiliriz?
  6. Memur olarak çalışıyorum ne zaman emekli olabilirim?
  7. Memur olarak çalışıyorum ne zaman emekli olabilirim?
  8. Acaba ne zaman emekli olabilirim?
  9. 3600 günle ne zaman emekli olabilirim?
  10. Cezaevinde nasıl emekli olurum?
  11. Yedek subaylık hizmet süresinin birleştirmesi nasıl yapılır?
  12. Emekliye 470 lira maaş farkı
  13. Çalışma hakkı sınırlandırılabilir mi?
  14. Askerliğimi borçlanırsam ne zaman emekli olabilirim?
  15. Vefatım halinde kızıma aylık bağlanır mı?
  16. Annem çalıştığı 12 yılın ikramiyesini alabilir mi?
  17. Bağ-Kur’a geçersem emeklilik yaşım değişir mi?
  18. 6300 gün prim ödemem var ne zaman emekli olurum?
  19. Askerlik borçlanması yaparsam ne zaman emekli olurum?
  20. Ne zaman emekli olurum?
  21. Hizmet birleştirmesi yaptırmadım ne zaman emekli olabilirim?

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com