Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

11 Nisan 2016 Pazartesi

Kamu kuruluşunda memuriyete başladım ne zaman emekli olabilirim?


İstediğiniz zaman emekli olabilirsiniz

Soru:  25 Mayıs 1964 doğumluyum. 1 Ocak 1984 ve 9 Ocak 1985 arasında 379 gün primim var. 4 Aralık 1989 ve 30 Mayıs 1991 arasında 536 gün primim var. Askerliğimi yedek subay olarak 1 Ağustos 1991-10 Eylül 1992 arasında yaptım. (404 gün) 4 Ekim 1993’de kamu kuruluşunda memuriyete başladım. Ne zaman emekli olabilirim?
       Bünyamin ÇAKIR
Cevap: 404 gün askerliğiniz içinde yedek subay okul süreniz yoksa emekli olmak için; 25 tam yıl fiili hizmet süresi ve 51 yaş şartlarına tabisiniz. Aranan şartları sağladığınızdan istediğiniz zaman emekli olabilirsiniz. 404 gün içinde yedek subay okul süreniz varsa 52 yaşınızı dolduracağınız 25 Mayıs 2016’da emekli olabilirsiniz. 
Ekrem SARISU - POSTA

AŞAĞIDAKİ KONU BAŞLIKLARI İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR:

  1. Ödenmeyen izin ücretim için ne yapmalıyım?
  2. Emekli kız çocuğu SSK emeklisi anneden aylık alabilir mi?
  3. İşverene devletten 4.000 TL destek - SOSYAL YARDIM ALAN KİŞİLERİ İSTİHDAM EDECEK İŞVERENLERİN DİKKATİNE!
  4. Yetim aylığı bağlanınca engelli aylığı kesilir mi?
  5. SGDP kesintisi kaldırıldı, bizden niçin kesiliyor?
  6. Eksik prim günü için istediğimiz zaman ödeme yapabilir miyiz?
  7. Emeklilik için nasıl bir yol izlemeliyim?
  8. Askerlik borçlanmasının faydası olur mu?
  9. Askerliğimin ne kadarını borçlanmalıyım
  10. Annemin vefatından sonra bana babamdan maaş bağlanır mı?
  11. 1 Ağustos 1996’da SSK girişim toplam 3378 prim günüm var ne zaman emekli olabilirim?
  12. 5000 prim gününü tamamladığınızda emekli olabilirsiniz
  13. Malul erkek çocuğa babasından aylık bağlanır mı?
  14. SSK emeklisiyim ve bu sene eşimden boşandım babamdan ölüm aylığı alabilir miyim?
  15. Erken emeklilik hakkını 2.5 yıl öne çekecek düzenleme - 3600 GÜN ÇALIŞMA ŞARTI ESNETİLECEK!
  16. İstifa ettiğim işyerinden tazminat alabilir miyim?
  17. İkramiye farkı için dava açmaya değer mi?
  18. 57 yaşınızı dolduracağınız tarihte emekli olacaksınız
  19. Eksik prim günlerimi çocuk borçlanması ile mi tamamlayabilirim?
  20. En kısa hangi yolla emekli olurum?
  21. Kamu sektöründe kadrolu 4A işçi statüsünde çalışmaktayım ne zaman emekli olurum?
  22. 6 Temmuz 1983’de sigortalı oldum 18 ay askerliğimden 14 ayını borçlandım ne zaman emekli olabilirim?
  23. Annemden kalan SSK emekli maaşını alabilir miyim?
  24. 7 yıldır isteğe bağlı 4/B Bağ-Kur primi ödüyorum ne zaman emekli olurum?
  25. Annem 58 yaşına geldiğinde nasıl emekli olacak?

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com