Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

15 Nisan 2016 Cuma

1990-1991 yılları arası askerliğimi yaptım 8500 gün primim var ne zaman emekli olabilirim?

http://www.emeklilikhaber.com/yazi/ssk-ve-bag-kur-emeklilik-hesaplama-2/

Ağustos 2017’de emekli olabilirsiniz

Soru: 10 Ağustos 1969 doğumluyum. 1 Şubat 1984’de sigortalı oldum. 1990-1991 yılları arası askerliğimi yaptım. 8500 gün primim var. Ne zaman emekli olabilirim?
Naim ÜZÜM
Cevap: Emekli olmak için; 25 yıl sigortalılık süresi, 5225 gün prim ödeme ve 48 yaş şartlarına tabisiniz. Prim ödemeniz yeterli olduğundan bundan sonra prim ödemeseniz de, 48 yaşınızı dolduracağınız 10 Ağustos 2017’de emekli olabilirsiniz.

Ekrem SARISU - POSTA

AŞAĞIDAKİ KONU BAŞLIKLARI İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR:


  1. “Kıdem tazminatı alabilir” yazısı ne kadar süreyle geçerlidir?
  2. Doğum borçlanması yapmak için SSK’ya geçerse 4 sene alma hakkı var mı?
  3. Doğum sonrasındaki iki yılda prim ödenmeyen günler borçlanılabiliyor!
  4. Emekli Sandığı hizmetim SSK’ya aktarılabilir mi?
  5. Torba yasayla SGDP kaldırıldı diye öğrendim doğru mu?
  6. Sigorta giriş tarihim 27 Ekim 1999’dir bugüne kadar aralıksız prim ödedim ne zaman emekli olacağım?
  7. İkinci kez emeklilik isteyebilir miyim?
  8. Askerlik borçlanması için ne kadar ödemek gerekiyor?
  9. Eşim 3600 günle emekli olabilir mi?
  10. SSK girişim 1 Şubat 1992 olup toplam 6300 gün prim ödemem var ne zaman emekli olurum?
  11. Emeklilere promosyonda mutlu son yakın - MALİYE BAKANI MÜJDEYİ VERDİ!
  12. SGK prim gün sayısı ne kadar fazla olursa ileride emekli maaşının da o kadar fazla olacağına dair bir düzenleme yapılacağını okudum böyle bir şey var mı?
  13. Kadınlara sigorta başlangıcı öncesi doğumlar için prim ödeme hakkı istiyoruz!
  14. SSK primlerimin tamamı asgari ücretten ödendi muhtemelen ne kadar maaş alabilirim?
  15. 12 Kasım 1990’dan bu zamana halen memur olarak çalışmaktayım ne zaman emekli olurum?
  16. Sigorta giriş tarihim 1 Nisan 1988 olup 1985-1987 arasında yaptığım 18 ay askerliğimi borçlandım ne zaman emekli olurum?
  17. Eşim 5 Ağustos 2009 tarihinden bu yana Bağ-Kur sigortalısı acaba ne zaman emekli olabilir?
  18. Emeklilik ya da Bağ-kur prim ödemelerinin iadesi için nasıl bir yol izlemeliyiz?
  19. Yüzde 55 özürlü oranında sürekli raporum var vergi indirimimi aldım ne zaman emekli olurum?
  20. 1986 yılı Nisan ayı Bağ-Kur girişim var ne zaman emekli olabilirim?
  21. 15 ay askerlik yaptım askerlik borçlanması yaparsam daha erken emekli olabilir miyim?
  22. 1985 yılından sigortalıyım 3900 günüm var ne zaman emekli olabilirim?
  23. Askerliğimi borçlanırsam kaç yaşında emekli olurum?
  24. Mahkeme kararı ile yaşımı 2 yaş büyüterek 1968 doğumlu olarak değiştirdim ne zaman emekli olurum?
  25. Yeni durumum emeklilikte avantaj sağlıyor mu?
  26. Askerlik dönemi için prim ödememi yaparsam ne zaman emekli olurum?
  27. Devletle davalı olduğumdan 5 yıldır sigorta yaptırmıyorum ne zaman ve ne şekilde emekli olabilirim?
  28. Sosyal güvenlik destek primi SGDP kesintisi ne zaman başladı?
  29. Emeklilere müjde - SGDP KESİNTİSİ HANGİ TARİH İTİBARİYLE KALDIRILDI? - Ayrıntıları okumak için tıklayınız!
  30. Mirası reddedenler yetim aylığı alabilir mi? - İŞTE EMSAL YARGITAY KARARI - Ali TEZEL yazdı!
  31. İşten çıkarıldım yasal haklarımı alabilir miyim?
  32. Sağlık primi ödemeden sağlık yardımlarından yararlanıp yararlanamayacağı hakkında bilgi alabilir miyiz?
  33. 3600 günle ne zaman emekli olabilirim?
  34. Geriye dönük Bağ-Kur kaydı yapılması için bir yol gösterir misiniz?
  35. 1986 yılından 85 günlük SSK primimi ödedim - 14 Ağustos 1991’de Kamuda işe başladım - Ne zaman emekli olabilirim?
  36. İşe giriş tarihim 1 Temmuz 1991 olup askerden sonra sigortalı oldum ne zaman emekli olurum?
  37. 1989-1991 yıllarında yaptığım askerliğimi borçlandım ve borçlanma bedelini ödedim - Acaba ne zaman emekli olabilirim?
  38. Hem anadan hem babadan aylık bağlanır mı?
  39. İş Bankası Emekli Sandığı’ndan yetim aylığı alabilir miyim?
  40. 1 Ağustos 1982’de SSK’lı olarak işe girişim var - Ne zaman emekli olabilirim?
  41. Yedek subaylık hizmet süremi birleştirmek için izlemem gereken yol nedir?
  42. Hapiste yatarken emekli olabilir miyim?
  43. 7744 gün primim var ne zaman emekli olabilirim?

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com