Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

14 Nisan 2014 Pazartesi

Düşük bağlanan emekli aylığına itiraz hk.



Emekli aylıklarının geneli düşük

Soru: 1990 yılında işe girdim.6 yıl çalıştıktan sonra işten ayrıldım.9 yıl boyunca hiç aksatmadan isteğe bağlı sgk primlerimi yatırdım. Her yıl derece artırarak prim yatırdım. 2005 yılında en son 275 tl yatırıyordum. daha önce 250-225-200-175 Tl. gibi rakamlar yatırdım.2013 yılında emekli olmak için başvurdum 90 gün eksiğim çıktı tekrar işe girip 5.5 ay daha çalıştım. sonuçta bağlanan maaş çok düşük.1080 tl.bugün zamlı 1123 tl alıyorum. itiraz etmeyi düşünüyorum yardımcı olursanız sevinirim.

Pervin YAŞAYAN

Cevap: Emekli aylıklarının geneli  düşük. Bugün için 630, 640 TL emekli aylığı bağlananlar var. Emekli aylığını üstünden prim ödenen kazanç tutarı ile prim ödeme gün  sayısı birlikte belirliyor. Prim ödenen   dönemlerde çok önemli. Çünkü,  2000 den önce ödenen primler, 1 Ocak 2000 ile 1 Ekim 2008 arasında ödenen primler ve 1 Ekim 2008 den emekli olunan tarihe kadar ödenen primler, emekli aylığı tutarını farklı ağırlıkta etkiliyor.  Emekli aylığınız normal görünüyor. Ancak şüpheniz varsa, sosyal güvenlik kurumuna başvurarak aylık hesabında yanlışlık olup olmadığını sorduğunuzda, gerekli kontroller yapılır ve sonucundan tarafınıza bilgi verilir.

Ekrem SARISU - POSTA

--
SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA

Emeklilik Tarihinizi Hesaplatmak için tıklayın
SGK Hizmet Birleştirme İşlemleri hakkında bilgi için tıklayın
SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvurularınız için tıklayın
Bağ-kur Hizmet ve Prim Borcu Sorunlarınız için tıklayın
Askerlik Borçlanmasıyla Erken Emeklilik Hesabı için tıklayın
Çözemediğiniz Her Türlü SSK ve Bağ-kur Sorunları için 
tıklayın

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com