Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

8 Temmuz 2013 Pazartesi

Prim günlerim dolu askerliğimi ödersem emeklilikte bana ne gibi katkısı olur?


Askerliğimi ödesem bana ne gibi katkısı olur?
01.02.1971 doğumluyum. 30.11.1989’da SSK’lı olarak çalışmaya başladım. 1991-1992 yılında askerlik görevimi 15 ay yaptım. Primlerim dolu, 7101 günün var. Askerliğimi ödesem bana ne gibi katkısı olur? 
N. Türkmen (19.06.2013)


Askerliğinizi ilk defa sigortalı olduğunuz tarihten sonra yaptığınızdan, askerlik borçlanması, emeklilik şartlarınızı değiştirmez, prim gün sayısı kazanırsınız. Bu da emekli aylığınızın hesaplanmasında esas alınan temel parametrelerden biri olan aylık bağlama oranınızı artırır. Ayrıca 01.01.2000 öncesi döneme ilişkin kısmi aylığınızın, toplam emekli aylığınız içindeki ağırlığını artırır.
 
Sezgin ÖZCAN - SÖZCÜ


Bilgilerinizi girin, size özel kasko sigortası fiyatlarını karşılaştırın... 


Araç kasko değerine en uygun kasko poliçesini hesaplayın...


Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com