Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

27 Haziran 2012 Çarşamba

Ben babamın üzerinden sigortalı göründüm bu durumda benim herhangi bir borcum var mıdır?


1 Ekim 2008 de babasından sağlık yardımı alma hakkı olanın bugünde sorunu yok

Soru: 1983 doğumluyum. Sigorta başlangıcım 2002’dir. Ben 2011 Aralık ayında işten ayrıldım ve yaklaşık 6 ay işsiz kaldım. Şimdi Genel Sağlık Sigortası için SSK'ya gittim ailede sigortası olan var ise onun üzerinden faydalanabiliyorsun dediler. Ve ben babamın üzerinden sigortalı göründüm. Bu durumda benim herhangi bir borcum var mıdır? Ya da çıkar mı bilemedim. Aydınlatırsanız sevinirim.



SEMRA

Cevap: Yeni yasanın yürürlüğe girdiği 1 Ekim 2008 tarihi itibariyle ana veya babasından yetim aylığı alma hakkı olan kız çocukları, evlendiğinde veya çalışmaya başladığında, ana ve babadan aldığı sağlık yardımı kesilir. Boşandığında veya işsiz kaldığında tekrar sağlık yardımı almaya başlar.

1 Ekim 2008 tarihi itibariyle babanızın üstünden sağlık yardımı alma hakkınız var. Dolayısıyla işsiz kaldığınız Aralık 2011ayından itibaren babanızın üstünden tekrar sağlık yardımı almaya başlayabilirsiniz.

Ekrem SARISU - POSTA


Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com