Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

18 Ekim 2011 Salı

İş yerimi kapattım ve vergi kaydımı sildirdim sizce SSK'ya geçmemin emeklilik açısından avantajı olur mu?

SSK'dan daha erken emekli olamazsınız

Soru: Merhaba Sadettin Bey, ben 05.03.1995 Bağ-Kur girişliyim. 05.05.2009'da iş yerimi kapattım ve vergi kaydımı sildirdim. Bu aralar SSK'ya giriş yapmayı düşünüyorum. Sizce SSK'ya geçmemin emeklilik açısından avantajı olur mu? Maaş ve emeklilik tarihim açısından nasıl etkisi olur? Süleyman Arslan


Cevap: Süleyman Bey, bazı Bağ-Kur'lular için SSK'ya geçmek hem daha erken emeklilik hem de daha yüksek maaş anlamına geliyor. Ama bu herkes için geçerli değil. Eğer 1995 yılından önce herhangi bir sigorta girişiniz bulunmuyorsa, SSK'ya geçmeniz emeklilik tarihiniz değiştirmez. Her iki durumda da 55 yaşınızı doldurarak emekli olursunuz. Ancak SSK'ya geçmeniz halinde 9000 gün yerine 5750 gün prim ödersiniz. Emekli aylığınız da %5-10 civarında daha yüksek bağlanır.

Sadettin ORHAN - BUGÜN

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com