Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

10 Ekim 2011 Pazartesi

1 Şubat 1989'da sigortalı olarak çalışmaya başladım ne zaman emekli olurum?

45 yaşı dolduracağınız tarihte emekli olabilirsiniz


Soru:7 Ocak 1969 doğumluyum. 1 Şubat 1989 da sigortalı olarak çalışmaya başladım. 3,5 yıl çalıştım. Sonra isteğe bağlı 10 yıl ödedim. 6 yıldan beride SSK’lı olarak çalışıyorum. Ne zaman emekli olurum? Nuray DELEN


Cevap: Emekli olmak için; 20 yıl sigortalılık süresi, 5300 gün prim ödeme ve 45 yaş şartlarına tabisiniz. Prim ödemeniz yeterli olduğundan bundan sonra prim ödemeseniz de, 45 yaşınızı dolduracağınız 7 Ocak 2014 tarihinde emekli olabilirsiniz.


Kaynak: Ekrem SARISU - Posta Ulusal Basında Yazan Sosyal Güvenlik Uzmanları Tarafından Cevaplanmış Diğer Sorular İçin Tıklayınız

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com