Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

12 Ekim 2014 Pazar

Hem kendi emekli aylığınızı hem eşinizden dul aylığı hem de babanızdan yetim aylığı olmak üzere 3 aylığı da alabilirsiniz!

Üç aylığı da alabilirsiniz
Yazılarınızı herkes gibi ben de ilgiyle okuyorum, iyi ki varsınız yoksa çalışma hayatımızla ilgili soruların cevabını bulabilmemiz çok zor. Ben SSK emeklisiyim, vefat eden eşimden de SSK dul aylığı alıyorum. Eşim vefat ettiğinde, babamdan dolayı Emekli Sandığından maaş almak istediğime, bu sebeple eşimden alacağım SSK emekli maaşından feragat ettiğime dair SSK’ya dilekçe verdim ancak kabul etmeyip yine de maaş bağladılar. Emekli Sandığından da babamdan dolayı maaş alıyorum. Birkaç kez bu durumu hem SSK’ya hem de Emekli Sandığına bildirdim, bir yanıt alamadım. Lütfen söyler misiniz, herhangi bir usulsüzlük var mı, maaş kesilmesini geçtim geçmişe dönük iade talep etmek söz konusu olabilir mi? Didem Öktem
Siz SSK, babanız Emekli Sandığı emeklisi olduğundan, üç aylığı da almanızda herhangi bir usulsüzlük yok. Hem kendi emekli aylığınız hem eşinizden dul aylığı hem de babanızdan yetim aylığı olmak üzere üç aylığı da alabilirsiniz. Rahat olun ve güle güle harcayın. 
Sezgin ÖZCAN - SÖZCÜ

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA



Ali ÖZTÜRK Ekonomist
SGK Sorularınız İçin Yazın:

SSK ve Bağ-kur Emeklilik Hesaplama

En erken nasıl emekli olacağınızı öğrenmek ister misiniz?

Emeklilik durumunuz hakkında merak ettiğiniz tüm sorularınızı emeklilikuzman@gmail.com adresine gönderiniz. 

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com