Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

12 Mayıs 2013 Pazar

3201 sayılı Kanuna göre emekli oldum halen yurt dışındaki bir firma adına Türkiye’de çalışıyorum emekli maaşım kesilir mi?

Türkiye’de çalışmanız maaş bağlanmasına engel değil

Emekli Sandığına bağlı olarak 10 seneden fazla çalıştıktan sonra yurt dışına gittim ve dışarıdan emeklilik hakkını kazandım. SGK’dan aldığım yazıyla 3201 sayılı Kanuna göre emekli olduğum bana bildirildi. Fakat bana gönderdikleri formda maaş bağlanabilmesi için yurt dışında yabancı bir ülke mevzuatına bağlı çalışmamam gerekiyor. Halen yurt dışındaki bir firma adına Türkiye’de çalışıyorum. Maaşım yurt dışında ödenmektedir. Emekli maaşımın bağlanabilmesi için herhangi bir kanundan faydalanabilir miyim? 

Eren Sevimli

3201 sayılı Kanun hükümlerinden yararlanarak, yurtdışı hizmet borçlanması yaparak emekli olanlara emekli aylığı bağlanması için yurtdışında yabancı ülke mevzuatına tabi çalışmaması, ikamete dayalı bir sosyal sigorta ya da sosyal yardım ödeneği almaması gerekiyor.

Siz, işvereniniz yabancı olmakla birlikte Türkiye'de çalıştığınızdan, emekli aylığınızın bağlanması, ancak almış olduğunuz ücret üzerinden sosyal güvenlik destek primi kesilmesi gerekir.

Sezgin ÖZCAN - SÖZCÜ

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com