Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

10 Temmuz 2012 Salı

Kendi isteğim ile işten ayrılıp bir başka işe girmek istiyorum Kıdem tazminatım yeni yasaya göre ödenir mi?

Yeni yasa çıksa da 4 yıl çalışmayla kıdem tazminatı alamazsınız

Soru Bir işyerinde 4 yıldır çalışıyorum. Şimdi kendi isteğim ile işten ayrılıp, bir başka işe girmek istiyorum. Kıdem tazminatım yeni yasaya göre ödenir mi?

Meltem TÜRE
Cevap: Kıdem tazminatı Fonu kurulması ve çalışanın kıdem tazminatını işveren yerine fondan almasına ilişkin yasa henüz çıkmadı. Yasa taslağı üzerinde çalışmalar devam ediyor. TBMM’nin ikinci yasama döneminde tasarının yasalaşması bekleniyor. Ancak, 4 yıl çalışma ile ne bugün, ne de yeni yasa çıktığında kıdem tazminatı alarak işinizden ayrılamazsınız.

Ekrem SARISU - POSTA

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com