Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

21 Temmuz 2012 Cumartesi

Kıdem tazminatım kaç TL olacaktır?

Kıdem Tazminatım Ne Kadar Olur?

Soru: 12.06.2006 tarihinden beri bir işyerinde çalışmaktayım. Kasım 2012 ayında askere gideceğim. O tarihte kıdem tazminatımı almak istiyorum. Brüt ücretim 1390 TL, yol ücretim aylık 240 TL ve yemek ücretim de aylık 300 TL'dir. Kıdem tazminatım ne kadar olacaktır? M. ÇETİN


Cevap: TBMM'nin açılacağı Ekim ayına kadar Kıdem Tazminatı Fonunun yasalaşması imkansız. Şahsi kanaatime göre Kasım 2012 ayı gibi bir yakın tarihte de çıkması beklenemez. O tarihte muvazzaf askerlik görevi nedeniyle işten ayrılmanız halinde kıdem tazminatınızı alabilirsiniz. Hesaplama bu ayni ve nakdi sürekli haklarınızın brüt rakamlarının toplamı olan 1930 TL üzerinden yapılacak. Örneğin 12.11.2012 tarihinde ayrılsanız 6 yıl 5 aylık kıdem tazminatınızın brütü 12384,17 TL neti ise 12302,43 TL olacaktır.

ŞEVKET TEZEL - SÖZCÜ

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com