Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

14 Nisan 2012 Cumartesi

Emeklilik için hangi ayda başvurmalıyım?

NE ZAMAN EMEKLİ OLURUM?

A. Sezen
01.01.1955 doğumluyum. 01.01.1985’te Tarım Sigortalı oldum. 1986’da 180 gün prim ödedim ve kapattım. 1995’te tekrar Tarım SSK’lı oldum. Bundan da 2200 günüm var. Ben emekliliğime hangi ayda başvurmalıyım?


CEVAP: 01.01.1985 tarihli Sigorta girişiniz ve toplam 4.011gün priminiz bulunmaktadır. Buna göre; 15 yıl, 55 yaş ve 3.600 günle SSK’dan yaştan emekli olabilirsiniz. Kademeli Yaşa girdiğiniz için 55 yaş yerine 58 yaş gerekiyor. 15 yılınız ve gününüz dolmuş. 58 yaşınızın dolduğu 01.01. 2013 tarihinde emeklilik müracaatı yapabilirsiniz.

Lütfi Köksal - Türkiye

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com