Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

14 Nisan 2012 Cumartesi

1991 yılından beri İsveç'te bulunuyorum Türkiye'den emekli olma hakkım var mıdır?

Borçlanarak emekli olursunuz

Soru: Benim 1983 senesinde sigorta girişim var. 1991 yılına kadar boşluklarla birlikte 4 yıl fiilen çalıştım. 1991 yılından beri İsveç'te bulunuyorum. Burada 2000 yılında çalışmaya başladım ve halen çalışıyorum. Buna göre Türkiye'den emekli olma hakkım var mıdır? Ne yapmam gerekiyor?
Sevgi B.

Cevap: Sevgi Hanım, Türkiye'de çalıştığınız günleri yurtdışı hizmet borçlanmasıyla 5000 güne tamamlamanız halinde emekli olabilirsiniz. Borçlanmayı hemen yapıp ödeyebilirsiniz. Fakat aylık bağlanabilmesi için İsveç'te çalışmamanız veya ikamete dayalı gelir-aylık almıyor olmanız gerekir.

Sadettin Orhan - BUGÜN

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com