Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

15 Aralık 2011 Perşembe

Askerlik borçlanması yapmamın bana faydası hk.

İki ay askerlik borçlanması bir yıl erken emekli eder

Soru: 21 Temmuz 1968 doğumluyum, 30 Ocak 1990 da Bağ-Kurlu oldum. O günden bugüne kadar düzenli olarak prim ödüyorum. Askere giderken SSK’lı değildim. Askerden geldikten sonra Bağ-Kurlu oldum. 18 ay askerlik yaptım. Askerlik borçlanması yaparsam, ne zaman emekli olurum? Askerlik borçlanması yapmamın bana faydası olur mu?


Altuğ YILDIZ

Cevap: Emekli olmak için; 25 tam yıl prim ödeme ve 52 yaş şartlarına tabisiniz. 30 Ocak 2015 tarihine kadar aralık prim ödeyerek toplam prim ödemenizi 25 tam yıla tamamlamanız şartıyla, 52 yaşınızı dolduracağınız 21 Temmuz 2020 tarihinde emekli olabilirsiniz.

Askerliğinizin tamamını borçlanmanıza gerek yok. İki ayını(60 gününü) borçlanmanız halinde, emekli olmak için; 25 tam yıl prim ödeme ve 51 yaş şartlarına tabi olursunuz. 30 Kasım 2014 tarihine kadar ara vermeden prim ödeyerek toplam prim ödemenizi 25 tam yıla tamamlamanız şartıyla, 51 yaşınızı dolduracağınız 21 Temmuz 2019 tarihinde emekli olabilirsiniz.

Ekrem SARISU - Posta

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com