Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

22 Nisan 2011 Cuma

880 gün SSK primi ödedim 56 yaşındayım emekli olabilir miyim?

Emekli aylığı için 380 gün daha prim ödemeniz lazım

Soru 5: 1985 de Bağ-Kura girdim ve 17 yıl prim ödedikten sonra 2002 de çıktım. 10 Ekim 2008 de SSK lı olarak çalışmaya başladım ve bugüne kadar 880 gün SSK primi ödedim. 56 yaşındayım. Emekli olabilir miyim? Olmazsam nasıl emekli olabilirim?

Muhittin SÖZDİNLER

Cevap: Emekli olmak için Bağ-Kura tabisiniz. 9000 gün prim ödemeniz olamadığından bugün için emekli olamazsınız. Ancak, sigortalı çalışmanızla 380 gün daha prim ödeyerek, 880 gün olan prim ödemenizi 1260 güne tamamlamanız halinde, SSK da emekli olmak için; 25 yıl sigortalılık süresi, 5300 gün prim ödeme ve 49 yaş şartlarına tabi olursunuz. Ve prim ödemenizi 1260 güne tamamlayacağınız tarihte emekli olabilirsiniz.(ara vermeden prim öderseniz Mayıs 2012 ayında emekli olabilirsiniz)
 
Ekrem SARISU - POSTA
Emeklilik Hakkında SGK Tarafından Yanıtlanmış Sorular İçin Tıklayınız

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com