Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

3 Ağustos 2010 Salı

Ali ÖZTÜRK Ekonomist SSK ve Bağ-kur Emeklilik Sorularınızı Yanıtlıyor - 8

  1. Yeni çıkan hizmet borçlanması tebliğine göre iki doğum yapan herkes 4 yıl erken emekli olacak mı? 
  2. Bağ-kur'dan emekliyim eşimden boşandım SSK emeklisi babamdan yetim maaşı alabilir miyim? 
  3. Babamın 650 gün ödenmiş sigortası var kendisini hangi yolu izleyerek emekli edebilirim? 
  4. SSK kurumundan yetim aylığı alıyorum dükkan açtığım zaman yetim maaşım kesilir mi? 
  5. Emeklilik dilekçemi 20.06.2010 tarihinde verdim sonucunu nereden ve nasıl öğrenebilirim? 
  6. Bag-kur'a 6.000 TL borcum gözüküyor bu parayı ödemezsem ne olur borç silinir mi? 
  7. Bağ-kur'dan çıkış için Kuruma herhangi bir evrak vermem gerekiyor mu? 
  8. Askerlik borçlanmasını kaç gün olarak ödediğimizi unuttum öğrenmek için ne yapmalıyım? 
  9. Esnaf Bağ-kurunu kapatan babamın SSK'dan emekli olması için kaç gün gerekiyor? 
  10. Babasından yetim aylığı alan kızım evlenip boşandı ikinci kez evlenirse tekrar çeyiz parası alabilir mi? 

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com