Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

15 Temmuz 2013 Pazartesi

Davayı kaybedersem SGK parayı benden tahsil edebilir mi?


Paran yoksa canını alamazlar

Ali bey, ben 6 yıl önce eşimin alkol alması nedeniyle eşimden ayrıldım babamdan kalan maaşını almaya başladım. Yakınlarım benden para istemeye başladılar bir süre sonra onlara para vermeyince beni şikayet edip maaşımı kestirdiler. Şimdi ise iş mahkemesine dava açtım bana SGK’dan yüklü bir ceza geldi şu anda oğlumun yanında kalıyorum kendi canımdan başka hiç bir gelirim ve malım da yok. Davayı kaybedersem benden SGK parayı tahsil edebilir mi? İsmi Saklı

Sayın okurum, boşandıkları halde boşandığı kocası ile birlikte yaşadığı tespit edilen yetim aylığı alanların aylıkları SGK tarafından kesilmekte ve ödenenler de faiziyle istenmektedir. Sizin gibi dava açanlar da genelde davalarını iyi takip ederlerse kazanıyorlar. Şayet davayı hasbelkader kaybederseniz de cebinizde paranız, malınız mülkünüz yoksa SGK canınızı alamaz. Bir şey de olmaz. Sadece icra gelirse mal beyanında (malım yok diye) bulunun, mal beyanında bulunmamanın cezası var.

Ali Tezel - GAZETE HABERTÜRK

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com