Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

14 Mayıs 2013 Salı

Askerlik dönüşü aynı işyerinde tekrar işe başlayabilir miyim? - ASKERE GİDENİN ASKERDEN DÖNÜŞTE İŞ DURUMU!


Askerlik dönüşü iş
Soru: Ben ocak 2008 yılında kamu hastanesinde taşeron işçisi olarak işe başladım ve  2013 ağustos ayında askerlik nedeni ile işimden ayrılacağım. Lisans mezunuyum askerliğimi büyük olasılıkla kısa dönem olarak yapacağım. Hastane müdürüme   askerlik dönüşü işe başlayabilir miyim? Diye sordum. Bana başlayamazsın dediler. Askerlik hizmetimi tamamladıktan sonra işime dönmek istiyorum. Bununla ilgili ne yapabilirim? 

M.Balkı

Cevap: İşçilerin muvazzaf askerlik hizmetini yaptıktan sonra tekrar işe alınmaları işverenin takdirindedir. İş sözleşmesinde yada toplu iş sözleşmesinde hüküm varsa işçi askerlik dönüşü işbaşı yapar. Sayın Balkı, iş sözleşmesi/toplu iş sözleşmesinde askerlik dönüşünde işbaşı yapacağınıza ilişkin hüküm varsa buna uyulması gerekiyor. Hüküm yoksa işvereninizle durumunuzu tekrar konuşmanızda fayda var.

Arif TEMİR - Güneş

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com