Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

4 Ekim 2012 Perşembe

Gençleri, öğrencileri ve ailelerini yurtdışındaki eğitim kurumlarıyla buluşturan IEFT Fuarları (International Education Fairs of Turkey)

Dünyanın dört bir yanından üniversiteler İstanbul’a geliyor


Ekonomik güçlüklerle boğuşan Avrupa üniversiteleri, sundukları eğitim imkanlarını IEFT Fuarları’nda tanıtacak .


Gençleri, öğrencileri ve ailelerini yurtdışındaki eğitim kurumlarıyla buluşturan ve bu kurumların sunduğu burs ve benzeri imkanları ziyaretçilere tanıtan IEFT Fuarları (International Education Fairs of Turkey) kapılarını 1 Ekim 2012 tarihinde yeniden açıyor. Fuar 6-7 Ekim Cumartesi-Pazar günleri İstanbu Hilton Oteli’nde İstanbullularla buluşacak.

Her yıl yaklaşık 50 bin kişinin ziyaret ettiği IEFT Fuarları, 1-13 Ekim 2012 tarihleri arasında Bursa, Ankara, İzmir, İstanbul, Adana, Antalya ve Gaziantep’te gerçekleştirilecek. ABD, Kanada, Avustralya ve İngiltere’den çok sayıda saygın üniversite ve kolejin katılacağı fuarlarda, İspanya, İtalya, Yunanistan gibi ekonomik kriz yaşayan ülkeler başta olmak üzere 25 Avrupa ülkesinden eğitim kurumları da hazır bulunacak. Gözlerini Türk öğrencilerine çeviren kurumlar, sundukları burs ve benzeri eğitim imkanlarını Türk öğrenci ve ailelerine tanıtacaklar.

Türkiye’nin en kapsamlı “yurtdışı eğitim fuarı” olma özelliğini taşıyan IEFT Fuarları, her yıl Mart ve Ekim aylarında çok sayıda yabancı üniversite ve kolejin katılımıyla gerçekleştiriliyor. IEFT Fuarları’nda bu dönem 25 ülkeden toplam 150 eğitim kurumunun temsilcisi biraraya gelecek. Eğitimini yurtdışında planlamak isteyenler için ideal bir bilgilenme ve karar verme platformu oluşturan bu organizasyon, gençlerin okullarla birebir temas kurmasına aracılık ediyor ve her türlü imkan hakkında birinci elden bilgi alma fırsatı sunuyor. Bu özelliğinden dolayı, geçen yıllarda olduğu gibi bu yıl da 8 ila 10 bin kişinin yurtdışında lisans, yüksek lisans, doktora, dil, staj, sertifika, diploma vb. programlara katılma fırsatı yakalaması bekleniyor.

“22. IEFT Yurtdışı Eğim Fuarları”na ABD, Kanada, Batı ve Orta Avrupa, Avustralya, Balkanlar, İskandinavya, Hindistan ve Baltık ülkelerinden toplam 150 kurum katılacak. Fuarlara gelen ziyaretçiler, üniversite hazırlık, ön lisans, lisans, yüksek lisans, doktora, üniversite transfer, dil okulları, yaz okulları, sertifika-diploma programları, staj, lise eğitimi ve burslu yurtdışı eğitim konularında kurum temsilcilerinden bilgi alabilecek, ülkelerin eğitim ortamları konusunda merak ettikleri soruları yöneltebilecek, ücretsiz eğitim seminerlerine katılabilecekler.

Ekim Dönemi Takvimi
* IEFT Fuarları: 2 Ekim ANKARA (Sheraton Oteli); 4 Ekim İZMİR (Hilton Oteli); 6-7 Ekim İSTANBUL (Hilton Oteli); 9 Ekim ADANA (Hilton Oteli)
*Apple-tab-span" style="white-space:pre"> IEFT Yurtdışı Eğitim Günleri: 1 Ekim BURSA (Almira Oteli); 11 Ekim ANTALYA (Divan Oteli); 13 Ekim GAZİANTEP (Grand Otel)

Halka açık ve ücretsiz olarak düzenlenen fuarlar, 12:00-18:00 saatleri arasında ziyaret edilebilecek. Ziyaretçiler, www.ieft.com.tr adresinden veya 0212 244 42 13 numaralı telefondan bilgi ve online davetiye alabilecekler.

IEFT Fuarları
11 yıl önce ilk kez Türk öğrencileri yurtdışındaki eğitim kurumlarıyla biraraya getiren IEFT Fuarları, bugün sadece Türkiye’nin değil Avrupa ve Ortadoğu’nun da en büyük ve kapsamlı “yurtdışı eğitim fuarı” organizasyonudur. Organizasyon bu noktaya, ulaştığı ziyaretçi ve katılımcı sayısı kadar, hizmet kalitesiyle de ulaşmıştır. Türkiye’nin değişik illerinde her yıl düzenli olarak en yüksek katılımla  gerçekleştirilen ilkbahar ve sonbahar etkinlikleri, gençlerin hem kısa hem de uzun vadeli yurtdışı eğitim planlarına çözümler sunmaktadır. Her yıl binlerce öğrencinin eğitim amacıyla yurtdışına gittiği ülkemizde IEFT Fuarları bu anlamda önemli bir boşluğu doldurmaktadır.

Etiketler: haber, haberler, eğitim, yurtdışı eğitim, IEFT, Avrupa, ABD, Yaz, 2012, Bursa, Apple, İzmir, Adana, Avrupa, İtalya, Ankara, Kanada, sadece, 1 Ekim, İspanya, Antalya, Türkiye, İstanbul, Sonbahar, transfer, Ortadoğu, Balkanlar, İngiltere, Gaziantep, Hindistan, Yunanistan, Avustralya, Hilton oteli, ekonomik kriz, yüksek lisans

MİLLİYET

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com