Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

3 Ağustos 2012 Cuma

Hem eşten hem babadan aylık alabilir miyim?



Hem eşten hem babadan aylık alamazsınız istediğinizi tercih edebilirsiniz


Soru: Babam SSK’dan emekli olarak 23-08-1983 de vefat etti. Annem ve bana maaş bağlandı. Ben sadece 2 ay maaş aldım ve evlendim. Eşim deniz kuvvetlerinden emekli
astsubaydı ve 2009 Ekim ayında vefat etti. Şimdi hem eşimden Emekli Sandığı, babamdan SSK yetim maaşı alabilir miyim? Nazire SÖZER

Cevap: Hem eşten hem de babadan dolayı aylık alamazsınız. Ancak, tercih ettiğiniz aylığı alma hakkınız var. Muhtemelen eşinizden aldığınız aylık yüksek olduğundan, eşinizden aldığınız aylığı tercih etmiş olacağınızdan, aynı şekilde aylık almaya devam edeceksiniz.

Ekrem SARISU - POSTA

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com