Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

13 Haziran 2012 Çarşamba

3600 günden SSK emeklisi olmak istiyorum primlerimi nasıl yatırmalıyım?

Soru: 08.09.1960 doğumlu bayanım. 06.02.1995-06.02.2002 tarihleri arasında 2 bin 493 gün çalıştım. 29.06.2011-22.05.2012 tarihleri arasında isteğe bağlı Bağ-Kur kapsamında 340 gün prim yatırdım. SSK'dan 3 bin 600 ile emekli olmak istiyorum. Bu durumda ben isteğe bağlı Bağ-Kur primi ödeyerek devam mı etmeli miyim? Yoksa sigortalı olarak mı devam etmem gerekiyor?
Tülin ÖZKAN
Cevap: İsteğe bağlı Bağ-Kur veya bilfiil SSK’lı çalışarak olmak üzere 767 gün daha prim öderseniz 08.09.2018 tarihinde yaştan 3 bin 600 günle SSK’lılıktan emekli olabilirsiniz. 767 gün primi iki türlü ödemeniz de mümkün.

Şevket Tezel - SÖZCÜ

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com