Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

18 Mayıs 2012 Cuma

Dışarıdan sigorta ödeyebilir miyim?

SSK ya dışarıdan prim ödenemiyor

Soru: Ticari araç sahibiyim. 5 senedir sigortalıyım. Şu an aracıma şoför aldım. Benim yerime onu şirkette sigortalı aldırdım. Ben dışarıdan sigorta ödeyebilir miyim? Bağ-Kura girmek istemiyorum.
Hakkı ZENGİN

Cevap: Vergi kaydınız olup, ticari araç sahibi olarak kendi nam ve hesabınıza bağımsız çalıştığınız için, Bağ-Kur sigortalısı olmak zorundasınız. Sizin gibi zorunlu sigorta kapsamında olanlar, isteğe bağlı prim ödeyemezler. İsteğe bağlı prim ödeseniz bile isteğe Bağlı prim ödemeleri de Bağ-Kura sayılıyor. Ancak 1 Mart 2011 den itibaren, Bağ-Kur sigortalılarına, faaliyetlerine son vermeden sigortalı çalışarak SSK’ya prim ödeme imkânı sağlandı. Başka bir işyerinde çalışarak SSK’ya prim ödeyebilirsiniz. Bunun dışına Bağ-Kurlu olmak zorundasınız.

Ekrem SARISU - POSTA

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com