Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

29 Şubat 2012 Çarşamba

Açık öğretimde okuyorum benim gelir testi yaptırmam gerekli mi?

Babanızdan sağlık yardımı alabilirsiniz gelir testine girmeyeceksiniz

Soru: 23 Yaşında bir bayanım.  Açık öğretimde okuyorum. Çalışmıyorum. Ailemle kalıyorum. Babam emekli. Benim gelir testi yaptırmam gerekli mi? Araştırıyorum ama hiç bir yerden bilgi alamadım. Bilgi verebilirseniz çok sevinirim.
Fatma GÜNGÖREN

Cevap: Yüksek öğretimde olan çocuklar 25 yaşını doldurana kadar ana veya babalarının üstünden sağlık yardımı alabilir. 1 Ekim 2008 tarihi itibariyle ana veya babası üstünden sağlık yardımı alma hakkı olan kız çocukları, sigortalı çalışmamaları ve bekâr olmaları şartıyla, yaş şartı aranmadan ana ve babalarının üstünden sağlık yardımı alma hakkı var. Bu nedenle gelir testi yaptırmanız gerekmiyor. Evlenmediğiniz ve sigortalı çalışmadığınız sürece babanızın üstünden sağlık yardımı alabilirsiniz.

Ekrem SARISU - POSTA

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com