Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

1 Mayıs 2011 Pazar

1994 yılı itibariyle ürün satışından ve Bağ-Kur tevkifat kesintisinden dolayı hizmet borçlanması imkanım var mı?

SATIŞTAN HİZMET ALINABİLİR

* 1 Ocak 1960 doğumluyum. 16.10.1985 yılında SSK'ya kayıt oldum, 1986'da ayrıldım. 120 iş günüm var. Ziraat odası ve ilçe tarım müdürlüğüne 1996 yılında kayıt oldum, kaydım halen devam ediyor. 1994 yılı itibariyle ürün satışından ve tevkifat kesintisinden dolayı hizmet borçlanması imkanım var mı? Tüccara fındık sattım; müstahsil makbuzu aldım ve vergi iadesinde kullandım. Yüzde 1 oranında Bağ- Kur kesintisi yapılmıştı; bir faydası olur mu? Saime AKTÜRK

Satmış olduğunuz fındıktan yapılan Bağ-Kur tevkifat kesintilerinden dolayı geriye dönük borçlanma hakkınız var. Ancak, evli ve eşi sağ olan bayanlar, erkeklerde olduğu gibi kesintilerin başladığı 1994 yılından itibaren hizmet alamamakta. Bağ- Kur sizi, 2003 yılında kesintiniz varsa 2 Ağustos 2003 yılından itibaren tescil yapar. 2 Ağustos'tan 2003 yılından önceki hizmetleri ancak iş mahkemesine dava açarak kazanabilirsiniz. Emekli olmak için 56 yaşı tamamlamanız gerekiyor.



Ulusal Basında Yazan Sosyal Güvenlik Uzmanları Tarafından Cevaplanmış Sorular İçin Tıklayınız  Ali ŞERBETÇİ - TAKVİM

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com