Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

25 Nisan 2011 Pazartesi

9000 gün prim ödemiş 50 yaşınızı da doldurmuşsanız sorun yaşamazsınız

9000 gün prim ödemiş 50 yaşınızı da doldurmuşsanız sorun yaşamazsınız


Soru: 1987 ile 1999 yılları arası vergi mükellefi olarak Bağ-Kur primlerimi yatırdım.
1999 dan sonra 2004 yılına kadar pirim ödemeye devam ettim. 2010 yılında tekrar vergi mükellefi oldum şu an devam ediyorum. Sicil ve dernek kaydımı hiç kapatmadım.
Silinen bu ara dönemi ödemek için SGK başvurdum. Bana borcumu çıkardılar askerlik borçlanmasını da  ödersem emekli olacağımı söylediler. Bende banka kredisi için başvurdum, kredi onaylandı. SGK ödeme için bankaya yazı gönderirken bir sorun olduğunu  2008 de giriş çıkışla ilgili ve dosyamı tekrar incelemek üzere servise gönderdiler. Acaba yukarıdaki bilgiler ışığında bundan bir sorun çıkar mı? Ne önerirsiniz?
 Ali KOCALOĞ
Cevap:
Doğum tarihinizi, askerlik yaptığınız tarihleri ve askerlik sürenizi bildirmemişsiniz. Bağ-Kur giriş ve çıkışlarınızı da tarih yerine yıl olarak vermişsiniz. Bu bilgilerle sorunuzu net olarak cevaplandırmak mümkün değil. Ancak; askerlik borçlanması dâhil toplam 25 tam yıl(9000 gün) prim ödemeniz var ve 50 yaşınızı dolduruyorsanız, sorun yaşamayacağınızı belirtebiliriz.


Ulusal Basında Yazan Sosyal Güvenlik Uzmanları Tarafından Cevaplanmış Sorular İçin Tıklayınız Kaynak: Ekrem SARISU - POSTA

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com