Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

25 Haziran 2010 Cuma

Temmuz ayında evleneceğim acaba ben de çeyiz parası alabilir miyim?

SORU:

merhaba ali bey size bir konu hakkında danışmak istiyorum. biz iki kız kardeşiz ablam babamın vefatından dolayı ssk dan yetim aylıgı alıyordu. 2008 senesinde evlenerek ceyiz parası aldı (bu para 2 sene boyunca maasımızdan kesildi )

O tarihten itibaren yetim aylıgını ben alıyorum. Bende bu sene temmuz ayında evlenicem acaba bende ceyiz parası alabilirmiyim? bir kaç kişiye sordum aileden yanlızca bir kız cocugu alabilir dediler acaba dogrumu bu konu hakkında bana acıklama yaparsanız çok sevinirim. teşekkür ederim.

Zeynep A.

CEVAP:



Öncelikle Allah mesut etsin. Siz de Evleme yardımı yani çeyiz parası alabilirsiniz.


Temmuz ayında evlendikten sonra talebinizi ( dilekçe + evlenme tarihi nüfusa işlendiğinde alacağınız V.N.K.Ö ) ile birlikte aşağıdaki adrese dilekçe ile gönderiniz.




                      
                                  T.C.
        Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı
Sigortalı Emeklilik İşlemleri Daire Başkanlığı
                                                                  ANKARA


SGK nüfusla anlaştığından sizin evlendiğinize dair bilgiye nüfus kayıtlarınızdan ulaşarak çeyiz paranızı gönderecektir. Çeyiz paranızla ilgili size resmi yazı gelir ve o yazıda belirtilen gün ve yerden paranızı çekebilirsiniz.

Not: Evlenme tarihiniz V.N.K.Ö yani vukuatlı nüfus kayıt örneğinde görünmezse çeyiz parası almanız için dilekçenizle birlikte evlenme cüzdanınızın bir örneğini göndermeniz gerekir.

SSK ve Bağ-kur Emeklilik Sorularınızı Yanıtlıyor

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com