Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

23 Temmuz 2016 Cumartesi

SSK yaşlılık aylığı hakkında merak edilen sorulara yanıtlar

http://www.emeklilikhaber.com/yazi/ssk-ve-bag-kur-emeklilik-hesaplama-2/

SSK yaşlılık aylığı hakkında merak edilen soruların yanıtlarını aşağıdaki ilgili linke tıklayıp okuyabilirsiniz.

SSK yaşlılık aylığı hakkında merak edilen sorulara yanıtlar:

  1. 01-10-2008 tarihinden önce Emekli Sandığı Kanununa göre malullük aylığı alıyorum 4/a’ya (SSK) tabi işe girmem halinde aylıklarım kesilir mi?
  2. 01.10.2008 tarihinden önce 4/a’dan (SSK) hizmeti olan sigortalı, 01.10.2008 tarihinden sonra devlet memuru olarak işe başlarsa, statüsü (4/a,4/b.4/c) ne olur?
  3. 4/a (SSK) emeklisi bir bayanım babam Emekli Sandığı emeklisi iken vefat etti, babamın emekli aylığından yararlanabilir miyim?
  4. 4/a (SSK) çalışanıyım, Emekli Sandığı emeklisi iken ölen eşimin aylığından yararlanabilir miyim?
  5. 4/a’dan (SSK) malulen emekli oldum Diyaliz hastasıyım ve %80 özürlü raporum var. Emekli Sandığı emeklisi iken ölen babamdan erkek yetim aylığı alabilir miyim? 
  6. 4/a’lı (SSK) olarak çalışmakta iken emekli olmam halinde, Emekli Sandığına tabi geçen 7 yıllık hizmetime karşılık emekli ikramiyesi ödenecek mi?
  7. 4/a’lıyım (SSK) daha önce Emekli Sandığı hizmetlerim var. Bu hizmetlerime ikramiye alabilir miyim?
  8. 4/a’ya (SSK) tabi olarak çalışıyorum. Emekli Sandığı yetim aylığı alabilir miyim?
  9. 4/c (Emekli Sandığı) çalışanıyım 4/a (SSK) ve 4/b’ye (BAĞ-KUR) tabi hizmetlerimi, Emekli Sandığı hizmetlerimle birleştirdim. Bu hizmetlerime emekli ikramiyesi ödenir mi? 
  10. Askerlik borçlanmalarında ödeme süresi ne kadardır?
  11. Askerlik borçlanması yapmam halinde, sigortalılık başlangıç tarihinde herhangi bir değişiklik olur mu?
  12. Devlet Memuruyum Emekli Sandığı hizmeti ile iç içe geçen 4/a (SSK) hizmetinden hangisi geçerlidir? 
  13. Emekli olmaya hazırlananların dikkatine - BU SENE EMEKLİ OLACAKLARA 3 ZAM BİRDEN VERİLECEK!
  14. Emekliler Asgari Geçim İndirimi alabilirler mi?
  15. Emekliye 3 maaş avans verilecek - ALINAN AVANSIN GERİ ÖDEMESİ NASIL OLACAK?
  16. Emekliye çifte maaş - DUL VE YETİM AYLIĞINDAKİ PÜF NOKTALAR!
  17. Emekliyim tüm sigorta kollarına tabi olarak çalışmaya başladım ve ayrıldım. Tekrar emekli aylığım nasıl bağlanır? Tekrar hesap edilir mi?
  18. Erkek sigortalıların SSK emeklilik şartları
  19. Eşim 6 yıllık Devlet Memuru iken vefat etti. 4/a’ya (SSK) tabi çalışıyorum 1.10.2008 tarihinden sonra Emekli Sandığından dul aylığı alabilir miyim?
  20. Eşimden 4/a’dan (SSK) dul aylığı alıyorum babamdan Emekli Sandığı yetim aylığı alabilir miyim?
  21. Hangi sigortalılık türünden emekli olabileceğimin hesabı nasıl yapılır?
  22. Kadın sigortalıların SSK emeklilik şartları
  23. Kamu sektöründe hizmet akdine tabi çalıştığım, Emekli Sandığı iştirakçisi olmadığım dönemler için Emekli Sandığı tarafından ikramiye ödenir mi?
  24. Kısmi askerlik borçlanması yapabilir miyim?
  25. Ordu vazife malulüyüm 4/a (SSK) sigortalısı olarak çalışmam halinde, malul aylığım kesilir mi?
  26. SSK ve Bağ-Kur emekli maaşları kaç TL artacak? - TABLO
  27. Sigortalılık süresi hesap etmede 01/04/1981 tarihi sigortalılık süresi başlangıcında neyi ifade etmektedir?
  28. Yaşlılık toptan ödemesi aldım, ihya yapabilir miyim?
  29. Yaşlılık toptan ödemesi, günün rayiç bedelinden mi ödenir? Geçmiş dönem prim ödemelerinden mi ödenir?
  30. İstifa eden bir polis memuruyum Fiili hizmet süresi zamlarımı 4/a (SSK) hizmetlerim ile birleştirebilir miyim?

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com