Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

13 Haziran 2013 Perşembe

SSK'yı Bağ-Kura ekleyerek, Bağ-Kur borcumu ödeyip, yaştan emekli olabilir miyim? - BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESABI!


Bağ-Kura prim ödemeseniz Mart 2011 de emekli olabilirdiniz

Soru: 14 Mart 1956 doğumluyum. SSK başlangıç tarihim 9 Haziran 1973 olup, 4052 gün prim ödedim. 2008 in 5. ayından itibaren Bağ-Kurluyum. Fakat Bağ-Kur borcumu taksitlendirme yaptım, ama ödeyemedim.
1) SSK'dan yaştan emekli olabilir miyim?
2) SSK'yı Bağ-Kura ekleyerek, Bağ-Kur borcumu ödeyip, yaştan emekli olabilir miyim?
3) Bağ-Kur borcumu ödemeden emekli olma imkânım var mı?

Mustafa ŞEN

Cevap: 1)Bağ-Kura prim ödemeseydiniz, 55 yaşınızı doldurduğunuz 14 Mart 2011’de SSK’dan emekli olur ve bugüne kadar emekli aylığı alırdınız. Maalesef bugün SSK şartlarıyla emekli olmazsınız. Son yedi yılda Bağ-Kura fazla prim ödemeniz olduğundan Bağ-Kur şartlarıyla emekli olacaksınız.

2)Bağ-Kurda yaş haddinden emekli olmak için; 15 tam yıl(5400 gün) prim ödeme ve 58 yaş şartlarına tabisiniz. Bağ-Kura prim borcunuzu ödemeniz halinde, 58 yaşınızı dolduracağınız 14 Mart 2014 de Bağ-Kurdan emekli olabilirsiniz.
 
Ekrem SARISU - POSTA

--
AŞAĞIDAKİ KONU BAŞLIKLARI İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR:

  1. Bağ-kur prim borçlarımı sildirebilir miyim?
  2. 203 lira Bağ-kur dul aylığı olur mu?
  3. Bağ-kur dosyasında SSK hizmetlerini birleştirme
  4. Bağ-Kuru kapatıp SSK'ya daha az prim ödeyerek daha erken emeklilik
  5. Bağ-Kur başlangıç tarihim 1 Nisan 2003 acaba kaç yaşında emekli olabilirim?
  6. Bağ-Kurdan çıkıp SSK’lı olsam ne zaman emekli olabilirim?
  7. Bağ-Kur girişi SSK emekliliği için başlangıç sayılır mı?
  8. SSK primini Bağ-Kur prim borcunuza nasıl mahsup ettirebilirsiniz?
  9. Bağ-Kur ve SSK hizmetleriniz nasıl birleştirilir?
  10. 190 lira dul aylığı olur mu?
  11. 900 günden dul ve yetim aylığı alamayanları sevindirecek Yargıtay kararı
  12. Kimler aynı anda hem yetim hem de dul aylığını birlikte alabilir?
  13. Dul ve yetim aylığının intibakla artması veya artmaması neye bağlıdır?
  14. Babasından yetim maaşı alabilmek için sahte boşanmalar nasıl tespit ediliyor?
  15. Annem hem eşinden dul hem de babasından yetim aylığı alabilir mi?
  16. Kız yetim aylığı alıyorum isteğe bağlı sigortalı olmam halinde yetim aylığım kesilir mi?
  17. Emekli Sandığı yetim maaşı alanların SSK'lı bir işte çalışması sorun teşkil eder mi?
  18. SSK emeklisi boşanmış bir kadınım annemden yetim maaşı almam mümkün mü?
  19. Hangi öğrencilere yetim aylığı bağlanıyor?
  20. Memur emeklisi dul bir bayan vefat eden SSK emeklisi babasından maaş alabilir mi?
  21. SSK emeklisi kız çocuğu Emekli Sandığından yetim aylığı alabilir mi?
  22. Sigortalı işe başladığımda yetim aylığım kesilir mi?
  23. Dul ve emekli öğretmen ablam SSK emeklisi babamın maaşından yararlanamıyor bu konuda bir değişiklik var mı?
  24. Eşimden yeni ayrıldım babamın dosyasından yetim maaşı alabilir miyim?
  25. Bekarım ama emekliyim bu durumda babamın dosyasından tarafıma yetim maaşı bağlanır mı?
  26. Hem evlensem hem de ölen kocamdan ve babamdan aylık alsam olur mu?
  27. 5510 sayılı kanuna göre annem hem dul aylığı hem de kendi emekli aylığını birlikte alabilecek midir?
  28. Üç kocadan üç maaş başlıklı bir yazı okumuştum ben de iki kocamdan iki ayrı dul maaşı alabilir miyim?
  29. Boşanan eşe dul aylığı bağlanır mı?
  30. Zengin vergisi çıkacak mı?
  31. Asgari ücret vergi dışı olacak mı?
  32. Bu sene KDV oranı artacak mı?
  33. Kimler 2013 yılında emlak vergisi ödemeyecekler?
  34. 2013 yılında hangi vergiler artacak?
  35. Şirket ortaklarının vergi borcu sorumluluğu var mı?
  36. 2013 yılında uygulanacak yeni vergi cezaları
  37. Aile Vergisi Kıyaslaması
  38. Vergi indirimiyle emekli olanların emekli maaşı nasıl hesaplanıyor?
  39. 100/81 oranıyla vergi indirimi alıp erken emekli olabilir miyim?
  40. Maliye Bakanı kimleri ağır sonuçlarla karşılaşmamaları için nasıl uyardı?
  41. Vergi borcundan dolayı emekli maaşına gelen haciz nasıl kaldırılır?
  42. 04.10.2000 tarihinden önce vergi mükellefi olanlar Bağ-kuru mahkemeye vererek emeklilik için gün kazanabilirler mi?
  43. Vergi indirim hakkıyla nasıl erken emekli olunur?
  44. Limited şirket hissesi satışı vergiye tabi mi?
  45. 5 yıl süreyle alınmayacak olan vergiler
  46. Altın gününde toplanan altınlardan dolayı vergi ödememiz gerekir mi?
  47. TOKİ dairesi alan emekliler tapuyu almadan emlak vergisi öder mi?
  48. 2 tane dairesi olan emekliler emlak vergisi ödeyecek mi?
  49. Veraset ve İntikal Vergisi istisna tutarı nedir?
  50. 10.000 TL maaşla eleman aranıyor
  51. İşsizlik maaşı alabilir miyim?
  52. 657 sayılı kanun değişecek mi?
  53. Gençlere yüksek maaşla iş fırsatı
  54. İş ve Meslek Danışmanlığı
  55. Part-time memurluk geliyor
  56. Kadın çalışan sayısı nasıl artırılacak?
  57. 2013 yılında kaç bin engelli memur alınacak?

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com