Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

6 Şubat 2013 Çarşamba

Dul ve yetim aylığı hakkında her yerde olmayan ayrıntılar


  1. 190 lira dul aylığı olur mu?
  2. 900 günden dul ve yetim aylığı alamayanları sevindirecek Yargıtay kararı
  3. Kimler aynı anda hem yetim hem de dul aylığını birlikte alabilir?
  4. Dul ve yetim aylığının intibakla artması veya artmaması neye bağlıdır?
  5. Babasından yetim maaşı alabilmek için sahte boşanmalar nasıl tespit ediliyor?
  6. Annem hem eşinden dul hem de babasından yetim aylığı alabilir mi?
  7. Kız yetim aylığı alıyorum isteğe bağlı sigortalı olmam halinde yetim aylığım kesilir mi?
  8. Emekli Sandığı yetim maaşı alanların SSK'lı bir işte çalışması sorun teşkil eder mi?
  9. SSK emeklisi boşanmış bir kadınım annemden yetim maaşı almam mümkün mü?
  10. Hangi öğrencilere yetim aylığı bağlanıyor?
  11. Memur emeklisi dul bir bayan vefat eden SSK emeklisi babasından maaş alabilir mi?
  12. SSK emeklisi kız çocuğu Emekli Sandığından yetim aylığı alabilir mi?
  13. Sigortalı işe başladığımda yetim aylığım kesilir mi?
  14. Dul ve emekli öğretmen ablam SSK emeklisi babamın maaşından yararlanamıyor bu konuda bir değişiklik var mı?
  15. Eşimden yeni ayrıldım babamın dosyasından yetim maaşı alabilir miyim?
  16. Bekarım ama emekliyim bu durumda babamın dosyasından tarafıma yetim maaşı bağlanır mı?
  17. Hem evlensem hem de ölen kocamdan ve babamdan aylık alsam olur mu?
  18. 5510 sayılı kanuna göre annem hem dul aylığı hem de kendi emekli aylığını birlikte alabilecek midir?
  19. Üç kocadan üç maaş başlıklı bir yazı okumuştum ben de iki kocamdan iki ayrı dul maaşı alabilir miyim?
  20. Boşanan eşe dul aylığı bağlanır mı?

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com