Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

16 Ocak 2013 Çarşamba

e-reçete ile ilgili sorun yaşanması halinde yapılacaklar hakkında açıklama - E-REÇETE UYGULAMASI!

Kağıt reçete tarihe karışıyor
e-reçetede hangi durumda, ne yapmalı?

Türk Eczacıları Birliği Merkez Heyeti, dün uygulamaya giren e-reçete ile ilgili sorun yaşanması halinde yapılacaklar hakkında açıklama yaptı

Türk Eczacıları Birliği Merkez Heyeti'nden yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

E-reçete uygulaması ile ilgili olarak eczacı odalarımızdan ve meslektaşlarımızdan almış olduğumuz ilk izlenimler sonrasında tereddüte düşülen konular Birliğimiz tarafından SGK yetkilileri ile görüşülmekte ve çözüme kavuşturulmaktadır.

1. Özellikle acilde yazılan reçetelerde yeşil alan muayenesi belirtilenlerin e-reçete ile işlem görmesi gerektiği konusunda illerde değişik yorumlar yapıldığı hakkında Birliğimize çok sayıda bildirim ulaşmaktadır. Kurum ile yapılan görüşmelerde acil polikliniklerinde yazılan ve ACİL KAŞESİ bulunan reçetelerin (Yeşil alan ve kırmızı alan olup olmadığına bakılmaksızın) manuel kabul edileceği bilgisi alınmıştır.

2. Eczane olmayan yerleşim bölgelerinde aile hekimlerinin "gezici sağlık hizmeti" kapsamında düzenledikleri reçetelerde mutlaka “mobil reçete” kaşesi/ibaresi olması şartıyla bu reçeteler manuel karşılanabilecektir.

3. Majistral ilaç içeren reçetelerde bulunan majistral ilaç harici diğer ilaçlarda aynı manuel reçete ile karşılanabilecektir.

4. Yeşil veya kırmızı reçetelerde reçete türü hekim tarafından seçildiği için, yeşil veya kırmızı reçeteli ilacın verilmeyerek yanındaki diğer ilaçların verilmesi istendiğinde sistemin girişe izin vermemesi hakkındaki sorun, SGK yetkililerine iletilmiş olup, konu Birliğimiz tarafından takip edilmektedir. Kaynak: POSTA

--
AŞAĞIDAKİ KONU BAŞLIKLARI İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR:
  1. e-Devlet Nedir?
  2. e-devlet Kapısında Ne Tür Hizmetler Verilmektedir?
  3. e-devlet Kapısının Getirdiği Kolaylıklar Nelerdir?
  4. Vatandaşlar e-Devlet Kapısını Nasıl Kullanabilirler?
  5. e-devlet Şifresini Nereden Alabilirim?
  6. e-devlet Şifremi Nasıl Değiştirebilirim?
  7. e-devlet Şifresinin Unutulması Durumunda Ne Yapılması Gerekir?
  8. e-devlet Şifresi Online Olarak Alınabilir mi?
  9. e-devlet Şifresi Ücretli mi?
  10. e-devlet Kapısının Herhangi Bir Yardım veya Destek Merkezi Var mı?
  11. e-devlet Kapısındaki Adres Bilgilerinizde Hata Var İse Ne Yapılmalıdır?
  12. e-devlet Kapısındaki Kişisel Bilgiler Nasıl Değiştirilir?
  13. e-imza Nedir?
  14. e-İmza Sertifikasını Nerelerden Alabilirim?
  15. e-İmzayı Nasıl Kullanabilirim?
  16. Mobil İmza Nedir?
  17. Mobil İmzayı Nereden Alabilirim?
  18. Mobil İmzayı Nasıl Kullanabilirim?
  19. e-devlet Kapısını Kullanırken Aklınıza Takılabilecek Tüm Soruların Yanıtları İçin Tıklayınız
  20. SSK ve Bağ-kur Emeklilik Sorularınıza Cevaplar

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com