Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

18 Kasım 2012 Pazar

Suriye'de esir tutulan gazeteci Cüneyt Ünal Türkiye'de - CHP HEYETİNE HELAL OLSUN!

Gazeteci Cüneyt Ünal Türkiyede

Gazeteci Cüneyt Ünal Türkiye'de

Suriye'de esir tutulan gazeteci Cüneyt Ünal, CHP heyetinin girişimiyle 90 gün sonra Türkiye'ye geldi.


Esad yönetiminin 87 gün cezaevinde tuttuğu gazeteci Cüneyt Ünal, CHP milletvekillerinin girişimiyle dün serbest bırakılmıştı. 

Sağlık durumu iyi olan Cüneyt Ünal, güvenlik nedeniyle geceyi Lazkiye’de geçirdi. Ünal sabah erken saatlerde 9 kişilik CHP heyetiyle birlikte karayoluyla Türkiye'ye doğru yola çıktı. Yaklaşık 1 saatlik yolculuğun ardından Cüneyt Ünal, gerekli işlemlerin yapılması için Yayladağı Gümrük binasına alındı.

Ünal, CHP Hatay milletvekilleri Hasan Akgöl, Mevlüt Dudu, Refik Eryılmaz ve Ankara Milletvekili Levent Gök’ün de yer aldığı 9 kişilik heyetle Suriye tarafındaki Kesep Sınır Kapısı’ndaki işlemlerin ardından Türkiye’ye geçti.

CHP Milletvekili Hasan Akgöl'ün elini sımsıkı tutarak gözyaşları içinde Yayladığı Gümrük Kapısı’ndan Türkiye’ye giren Ünal, işlemlerinin yapılmasının ardından Türkiye'ye giriş yaptı.
Eşine gözyaşları ile sıkı sıkı sarılan Cüneyt Ünal şunları söyledi:

"90 gündür hapishanede kimse ile konuşamadım. O yüzden sesim titrerse, konuşamazsam şimdiden özür diliyorum. 90 gün sonra evime dönmek, eşime kavuşmak çok mutlu bir şey. Destek veren herkese, emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum. 90 gün boyunca 2 metrekarelik bir alanda yaşadım. Gözümü her açtığımda soğuk bir duvarla karşılaştım. Tek bir battaniyeyle, yerde yattım. Dün ilk kez sıcak bir yatak gördüm. Eşime aileme kavuştum. Çok mutluyum. Suriye askerlerinden bir şiddet görmedim. İyi davrandılar. Darp olayı, halk tarafından ilk yakalandığım anda, Suriyeli askerlere teslim edilene kadar yaşandı. Askerler iyi davrandılar. Çay ve su ikram ettiler. Askeri cezaevine götürdüler.


Cünet Ünal'ın eşi Nuray Ünal da, "Eşim geldiği için çok mutluyum. 90 gündür çok şeyler yaşadım. Oraya giden heyete, emeği geçen herkese, eşimi bana kavuşturdukları için çok teşekkür ediyorum.

CHP Hatay Milletvekili Refik Eryılmaz ise, Cüneyt Ünal'ın getirilmesiyle ilgili süreci şöyle açıkladı:

"Bu süreçte bize destek veren herkese teşekkür ediyorum. Biz hem Cüneyt için hem de Filistinli Bashar Fehmi Kadumi için Suriye'ye gidebildik. Sadece Cüneyt'i getirebildik. Bashar hakkında bir bilgi alamadık. Ancak Devlet Başkanı ile görüştük. Bashar'ın durumu ile ilgili bilgi istediğimizi ilettik. Kendisi talimat verdi. Bashar'ın akıbeti ile ilgili Suriyeli yetkililerden 24 saat içinde bilgi bekliyoruz. Bu işe girişirken, bizler hiçbir siyasi kaygı içine düşmeden, tamamen insani duygularla, milletvekili sorumluluğu içinde hareket ettik. Gittik, Cüneyt'i aldık, geldik. Cüneyt kardeşimizin Türkiye'ye getirilmesinin, Türkiye'de tutuklu bulunan gazetecilerini durumunun gözden geçirilmesine katkı sağlamasını diliyoruz. Gözümüz aydın" dedi. POSTA İNTERNET

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com