Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

30 Kasım 2012 Cuma

Ne zaman ve hangi Kurumdan daha erken emekli olabilirim?

NE ZAMAN EMEKLİ OLABİLİRİM?

07.01.1966 doğumluyum. 03.02.1981 tarihinde işe başladım. 1986/1987 yıllarında askerliğimi er olarak yaptım. 1988/2009 yıllarında Bağ-Kur ödedim. 17.12.2009 tarihinde Sigorta’ya başladım ve halen çalışıyorum. Ne zaman ve hangi kurumdan daha erken emekli olabilirim? 
Mustafa Şimşek/Ordu

CEVAP: 03.02.1981 tarihli Sigorta girişiniz ve 4/a, 4/b mevzuatına göre ödenmiş toplam 9.757 gününüz var. 25 yıl, 46 yaş ve 5.075 günle Sigorta’dan emekli olabilirsiniz. Tüm şartlar tahakkuk etmiş. Fakat Bağ-Kur’dan sonra Sigorta’ya 1.034 gün prim ödemişsiniz. 01.11.2012 tarihi itibariyle 227 gün daha prim öderseniz, 1.260 güne tamamlayarak Sigorta’dan emekli olabilirsiniz.

Lütfi Köksal - TÜRKİYE

Ziyaret İçin Tıkla www.emeklilikhaber.com 
RSS Abone Ol www.feeds.feedburner.com/emeklilikhaber 

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com