Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

21 Kasım 2012 Çarşamba

Manchester United’lı oyunculardan itiraf - GALATASARAY SEYİRCİSİNE HAYRAN KALDILAR!

Manchesterlı oyuncudan itiraf!

ManU'lu oyuncular maç sonrası Arena'daki atmosfer karşısında şaşkınlığını gizleyemedi, Darren Fletcher'in sözleri ise her şeyin özetiydi...


Aslan, Arena’yı ‘Şeytanlar’a dar etti, tribündeki atmosfer de İngilizler’i derinden etkiledi. Fletcher, “Arkadaşlarıma göre daha tecrübeliyim, ama böyle bir gürültü hiç duymadım” dedi

Aslanlar yeni bir destan yazdı, Manchester United’ı Arena’nın çimlerine gömdü. 12. Adam görevini eksiksiz yerine getirirken, karşılaşma sonrasında ise İngilizler, 1993’ten bir esinti sunan taraftarın etkisinden kurtulamadı. İngiliz kulübünün oyuncuları, Sarı- Kırmızılı taraftarları öve öve bitiremedi, Arena Cehennemi’nde yaşadıkları saşkınlığı açık bir yüreklilikle dile getird

ANDERS LİNDEGAARD:Müthiş bir taraftar ve yarattıkları baskı vardı. Bir an için ayaklarım titreyecek gibi hissettim. Böyle bir atmosfer daha önce yaşamadım.

DANNY WELBECK: Unutamayacağım bir atmosfer yaşadım. İlk yarıda iyi oynadığımızı düşünüyorum, ama ikinci yarıda kötüydük. Galatasaray’ı tebrik etmekten başka bir çaremiz yok.

DARREN FLETCHER: Ben takımdaki diğer arkadaşlarıma göre daha tecrübeliyim, ama hayatımda böyle bir gürültü hiç duymamıştım. Taraftarın gürültüsünden oyuna adapte olmakta zorlandım. Gerçekten inanılmazdı. 

RAFAEL DA SİLVA: Galatasaray galibiyeti hak eden taraftı. Atmosfer çok etkileyiciydi. Taraftar muhteşemdi. Kazanmak için gelmiştik ama olmadı.  MİLLİYET


Takımınızı desteklerken, zevk alarak söyleyeceğiniz en güzel marşlar ve şarkılar bu cd'lerde. 

CD fiyatını öğrenmek veya satın almak için linke tıklayın



Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com