Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Emekli aylığımın yüksek bağlanması için ne tavsiye edersiniz?

2700 liranın üzerinde prim ödeyin

Soru: Saadettin Bey, ben bir işyerinde asgari ücretli olarak çalışmaya başladım ancak kendime ait başka gelirlerim de var. Asgari ücretten yatan SGK primim nedeniyle emekli olduğumda düşük maaş almamak için işverenle anlaşmayı düşünüyorum. İşveren benim primimi brüt 2.000 TL'den gösterecek ve ben aradaki prim farkını kendisine ödeyeceğim. Acaba bu şekilde emekli aylığımı yükseltebilir miyim? Siz ne tavsiye edersiniz? Erdi T.


Cevap: Değerli okurum, emekli aylığınızı yükseltmek için brüt matrahınızı yükseltmeniz gerekir. Asgari ücretten 2000 liraya çıkarmanız sadece maaşınızın düşmesini kısmen telafi eder. Fakat prim ödedikçe aylığınızın düşmesini engellemek veya artırmak istiyorsanız 2.700 liranın üzerine çıkarmanızı tavsiye ederim. Bu rakamın altındaki bildirimler aylığınızı aşındırır.

Sadettin Orhan - BUGÜN

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com