Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

10 Ocak 2012 Salı

GSS priminde 33 liralık dilime girme çabaları hk.

Genel Sağlık Sigortası Sorularınıza Cevaplar

İki senedir işsiz eski SSK’lı mühendisim, ümidim de kalmadı yaşım 38. Evim, eski bir arabam ve 80 bin lira birikimim var. Ancak işsizlikten dışarı çıkıp rahatça yaşayamaz oldum. Birikimimle 600 lira mevduat geliri elde ediyorum. Ancak aylık masrafım 800 lira yiyecek giderlerimi ise annem babam karşılıyor.
Azar azar birikimimde eriyor. Merak ettiğim şey evimde tek başına yaşayan bir kişi olarak bu tefecilerin bana ne fatura çıkaracağı hangi dilime sokacağı. İhtiyacım olursa ödeyeceğim halde sorunlu eksik bir sağlık sistemine mecbur bırakılıyorum. Tüm birikimlerime bakarak devlet senin paran var deyip 212 lirayı kitler mi? Üstüne üstlük birde evimi hesaplarımı açıp onlara fişleniyorum resmen, aşağılayıcı bir şey bu. Sizce ne öderim, ödemesem gerçekten icraya kadar gider mi? 33 liralık dilime girmek için hesaplarımı boşaltsam mı diye de düşündüm. Lanet okuyorum bunlara. Soğukkanlı olup birkaç ay beklesem mi diye de düşünüyorum. Önerilerinizi bekliyorum. İsmi Saklı

Anne ve babanızla birlikte ikamet ediyorsanız hepinizin tüm gelir ve harcamalarınıza göre gelir testi yapılacağından her türlü gelir ve harcamalarınız dikkate alınacak. Bu durumda 33, 106 veya 212 den hangisine gireceğiniz bu tespitlere bağlıdır. Ana-babanızdan ayrı adresteyseniz ve tek başınaysanız o zaman sadece sizin gelir ve harcamalarınıza bakacaklar. Tedbirlerinizi almanızı öneririm.

Ali TEZEL- Gazete Habertürk

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com