Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

25 Temmuz 2011 Pazartesi

Doğum borçlanması ve halk eğitim borçlanması yapabilir miyim?

Dilediğiniz zaman borçlanabilirsiniz

Soru: 1990-1994 döneminde halk eğitim merkezinde usta öğretici olarak çalıştım. Bu yıllar arasında 371 gün SSK primim ödenmiş. Ayrıca 2 doğum yaptım ve hala çalışmaktayım. Toplam 1250 ödenmiş primim var ve 1970 doğumluyum. Doğum borçlanması ve halk eğitim borçlanması yapabilir miyim? Ayrıca çalışmaya devam ederken borçlanmaları yapabilir miyim? Tuğçe Uzun

Cevap:
Tuğçe Hanım, doğumlarınız 1990 yılı ve sonrasında gerçekleştiyse, iki çocuk için toplam 1440 gün (4 yıl) borçlanma yapabilirsiniz. Ayrıca halk eğitim merkezinde ayda 30 günden az bildirildiğiniz dönemleri de borçlanabilirsiniz. Çalışmaya devam ederken de borçlanma yapabilirsiniz.


Ulusal Basında Yazan Sosyal Güvenlik Uzmanları Tarafından Cevaplanmış Sorular İçin Tıklayınız  Sadettin ORHAN- BUGÜN

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com