Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

9 Ağustos 2017 Çarşamba

Emekli kız çocuğu SSK’dan yetim aylığı alabilir mi?

Emekli kız çocuğu SSK’dan yetim aylığı alamaz
Soru: Memur emeklisiyim. 2001de boşandı. 26.8.1988de babam vefat etti. SSK maaşını 10.8.2013e kadar annem almaktaydı. Kendisi vefat etti. Babamın maaşı bana bağlanabilir mi? 
V.S.
Cevap: SSK emekli kız çocuklarına, ana veya babalarından dolayı yetim aylığı bağlamaz. Memur emeklisi olduğunuzdan maalesef SSK’dan yetim aylığı alamazsınız.   


Emeklilik ve çalışma hayatı hakkında daha fazla bilgi için tıklayın

Kaynak: Ekrem SARISU - POSTA

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com