Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

26 Şubat 2017 Pazar

Emekli Sandığında 3082 gün SSK’da 5751 gün prim ödemem bulunmakta buna göre ne zaman emekli olabilirim?

52 yaşınız dolduğunda emekli olursunuz
Doğum tarihim 1 Şubat 1969. İlk sigorta girişim 3 Ağustos 1992. Kasım 1992’de askere gittim. 26 Haziran’da askerlik bitiminin hemen ardından (aynı tarihte) TSK’da uzman çavuş olarak başladım, 26 Haziran 2000’de kendi isteğimle ayrıldım. Çalıştığım süre içinde askerlik borçlanmamı 15 ay olarak ödedim. Temmuz 2000’de bankada çalışmaya başladım ve hala çalışmaktayım. SGK’ya Emekli Sandığı hizmetlerimin birleştirilmesi için dilekçe verdim ve bana askerlik borçlanması dahil 8 yıl 6 ay 22 gün hizmet çıkarıldı. Ayrıca 15 ay fiili hizmet zammı, SGK girişim de 18 Şubat 1991 olarak bildirildi. Emekli Sandığında 3082 gün, SSK’da 5751 gün prim ödemem bulunmakta. Buna göre ne zaman emekli olabilirim? Levent Umul
4/a (SSK) statüsünden emeklilik için 25 yıl sigortalılık süresi, 5525 prim günü ve 52 yaş şartlarına tabisiniz. Sigortalılık süresi ve prim gün sayısı şartlarını sağlamışsınız. 52 yaşınızı dolduracağınız 1 Şubat 2021 tarihinde emekli olmaya hak kazanırsınız.


Emeklilik ve çalışma hayatı hakkında daha fazla bilgi için tıklayın

Kaynak: Sezgin ÖZCAN - SÖZCÜ

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com