Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

24 Ekim 2013 Perşembe

Annem, dedemden (vefat etmiş) veya anneannemden (sağ) yetim aylığı alabilir mi? - SSK'LI ÇALIŞANA YETİM MAAŞI BAĞLANIR MI?


Sigortalı çalışan kız çocuğuna yetim aylığı bağlanmaz

Annem ve babam 2008 yılında boşandılar. Annem, kız kardeşim ve ben birlikte yaşıyoruz. Annem şu an SSK’lı olarak çalışmakta. Annem, dedemden (vefat etmiş) veya anneannemden (sağ) yetim aylığı alabilir mi? Ozan Doğan
Sağ olan sigortalıdan aylık bağlanması hiçbir şekilde mümkün olmadığından, annenize anneannenizden aylık bağlanması söz konusu olmaz. Anneniz boşanmış olmakla birlikte sigortalı olarak çalıştığından dedenizden de yetim aylığı bağlanmaz. Ancak annenizin sigortalı çalışması sona erdiğinde dedenizden aylık bağlanması söz konusu olabilir.

Sezgin ÖZCAN - SÖZCÜ

--
AŞAĞIDAKİ KONU BAŞLIKLARI İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR:

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com