Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

22 Eylül 2013 Pazar

SGK’dan yazı geldi ve gecikme zammı da dahil toplam 90.000 TL borcumun biriktiğini öğrendim - Sizce ne yapmalıyım? - BAĞ-KUR BORCU OLANLARA GÖNDERİLEN SGK UYARI MEKTUPLARI!


Yasal faiz işlemeye devam eder

Soru: Sadettin Bey, ben 10/10/1979 doğumluyum. 03/01/1994 yılında babam köy muhtarı olunca kendi adına kayıtlı olan bakkalı bana devretti. Bir buçuk yıl bu şekilde devam ettikten sonra kapattı. Daha sonra 1998 yılında ağabeyim bilgisayar işi yapmak amacıyla şirket açtı, beni de şirket ortağı yaptı. Bu iki iş nedeni ile Bağ-Kur’lu oldum ve başka herhangi bir SGK güvencem yok. Ancak bugüne kadar Bağ-Kur’a hiç prim ödemedim. Geçen hafta SGK’dan yazı geldi ve gecikme zammı da dahil toplam 90 bin lira borcumun biriktiğini öğrendim. Sizce ne yapmalıyım? 1994 yılında 18 yaşından küçük olmam benim emeklilik yaşımı etkiler mi? Erdal Ö.


Cevap: Erdal Bey, 1994 yılında yani 18 yaşınızdan önce Bağ-Kur’lu olmanız mümkün değil. Üzerinize dükkan devri yapılmış olsa bile Bağ-Kur kaydı yapılmaz ve borç işlemez. Size tebliğ edilen borç 1998 yılındaki şirket ortaklığınız sebebiyledir. İmkanınız varsa bu borcu ödeyeceksiniz. İmkanınız yoksa takipli borç olarak faiz işlemeye devam edecek.

Sadettin ORHAN – BUGÜN

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com